Anders81 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Heisann, beklager på forhånd for dumt spørsmål, og takker veldig hvis noen kan hjelpe meg. :-) Spørsmål: Vil noen få "newsfeed" eller på annen måte direkte få vite hva jeg har skrevet/at jeg har skrevet i Facebook-kommentarfeltet på vg.no? Bakgrunnsinformasjon: Jeg er en ganske konservativ Facebook-bruker, og prøver å holde profilen min så nøytral og uinteressant som mulig. Jeg er ikke særlig glad i oppmerksomhet og vil helst at jeg ikke dukker opp i noens "newsfeed" med mindre det er helt nødvendig. Men, jeg er derimot glad i å debattere og kommentere. Meningene mine er verken kontroversielle eller særlig spennende, og det er ikke det at jeg er redd at noen finner ut hva jeg mener, men jeg føler ikke at det jeg skriver er viktig nok til å kringkaste til flere hundre mennesker. Så jeg er litt redd for at om jeg f.eks en dag skriver 10 kommentarer på VG-nett, vil diverse perifere bekjentskaper (som sjekker facebook atskillig oftere enn meg) bli spammet med nevnte lite viktige og uinteressante kommentarer. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ser ut som du kan hake bort "Publiser på Facebook". Da vil jeg tro at det ikke dukker opp i newsfeeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå