Talker Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er det noe dere kan sammenligne støyen med? må vite hvor høy den virkelig er... Lenke til kommentar
mr x Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er det noe dere kan sammenligne støyen med? må vite hvor høy den virkelig er... mener du fx 5800..? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Er det noe dere kan sammenligne støyen med? må vite hvor høy den virkelig er... mener du fx 5800..? ja... vet du hvor høy den er? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det maksimale støynivået for dette kortet er oppgitt til 40-42 db(A). Dette er på ingen måte støysvakt, men likevel endel bedre enn den originale kjøleløsningen, som var oppgitt til omkring 50 db(A). dette er på et Gainward-kort.vet ikke om asus har samme kjøle/vifte løsing. fant en test her på hardware.no på fx 5800ultra.. vet også at tempen på kortet kan komme helt opp på ca 60 grader når man spiller..men skal hvis ikke være noen pro(sier iallefall di som har kortet) hvis du går inn på micro-plex http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp og ser på vifter,så kan du få høre forskjellige db på vifter.for og høre ca 40 db (hvor mye det er sammenlignet med f.e.s 30db eller 50db) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 hvor høy lyd trur dere det kan være i vifta i sidedøra i chiftec dragon kabinetet mitt da? må ha noe å sammenligne med.... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er ikke sikker, men tror den ligger på rundt 30db, jeg har erstattet den med en 12db vifte Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har fx 5800 ultra. I cs så skrus den litt bråkete vifta på en gang i blant. I nyere spill så erd den på hele tiden. Hvis du spiller spill som ikke har noe særlig lyd kan det sikkert bli litt plagsomt. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har et non-ultra FX 5800 kort og det er veldig sjeldent at viften starter å "støvsuge"! Lyden fra kortet plager meg pent lite... er ikke noe jeg egentlig enser en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå