Bjonness406 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg lurer på om det er en innebygd forsterker i denne http://www.fnky.no/product.cfm?id=485&path=92 så jeg kan koble til to høyttalere på 250w hver ? Kan nesten ingen ting om dette. Hjelp Eller om det er bare til en høyttaler? Og hva som er forskjellig på en AKTIV subwoofer og en PASSIVE. Endret 13. oktober 2011 av andreasbjonness Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hva er "denne"? Mangler du en link? Forskjellen er at en aktiv inneholder sin egen forsterker og trenger bare et vanlig svakt lydsignal inn. En passiv sub må ha en annen forsterker som driver seg. Endret 13. oktober 2011 av Ekko Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hva er "denne"? Mangler du en link? Forskjellen er at en aktiv inneholder sin egen forsterker og trenger bare et vanlig svakt lydsignal inn. En passiv sub må ha en annen forsterker som driver seg. Sorry glemte det. Gikk litt for fort Endret 13. oktober 2011 av andreasbjonness Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Står faktisk i teksten at du kan koble til to satelittet, men såvidt jeg kan se står det ingenting om hvor mye effekt den klarer å levere fra disse portene. Du får nesten bare koble til å prøve. Endret 13. oktober 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Står faktisk i teksten at du kan koble til to satelittet, men såvidt jeg kan se står det ingenting om hvor mye effekt den klarer å levere fra disse portene. Du får nesten bare koble til å prøve. Vet ikke hva de mener med satelittet, og vil jo ikke kjøpe dem hvis ikke jeg vet det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Satelitter er høyttalere, gjerne mindre høyttalere. Endret 13. oktober 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Satelitter er høyttalere, gjerne mindre høyttalere. Ok Takk Så kunne jeg for eks koble til disse http://www.fnky.no/product.cfm?id=108&path=43,45 hva tror du Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du hadde nok fått lyd, men er litt usikker mtp at de kaller det satelitter. Såvidt jeg husker så er det mindre høyttalere som trekker lite effekt likt de man får med pc anlegg. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Du hadde nok fått lyd, men er litt usikker mtp at de kaller det satelitter. Såvidt jeg husker så er det mindre høyttalere som trekker lite effekt likt de man får med pc anlegg. Ok Takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Det Mr. A skriver er riktig, mer spesifikt vil jeg tro at de mener to små høyttalere som kun leverer diskant, ikke bass. Se forøvrig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=649015 Endret 13. oktober 2011 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå