Gå til innhold

Kjøpe ASUS P8Z68-V PRO eller noe annet?

Lyngaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gen3 kortet får også native-støtte for de nye 22nm Ivy Bridge CPU'ene som kommer fra Intel neste år!

Har selv akkurat bestilt nettopp dette Gen3 kortet, bare venter på at det skal komme på lager der jeg har bestilt, noe som trolig blir i løpet av denne uken! :-)

Edit: Personlig syns jeg det er greit å legge en hundrelapp extra og vente en uke ekstra for å få noe som er mer fremtidsrettet, og garantert med en del småfeil som er fixet (håper jeg i hvert fall). Jeg har idag et Socket 775 hovedkort, så jeg har dem jo en stund, men da er det jo greit å kunne oppdatere til et PCI-e 3 grafikkort en gang i fremtiden! :-)

Endret av pstub
Lenke til kommentar

Gen3 kortet får også native-støtte for de nye 22nm Ivy Bridge CPU'ene som kommer fra Intel neste år!

Har selv akkurat bestilt nettopp dette Gen3 kortet, bare venter på at det skal komme på lager der jeg har bestilt, noe som trolig blir i løpet av denne uken! :-)

Edit: Personlig syns jeg det er greit å legge en hundrelapp extra og vente en uke ekstra for å få noe som er mer fremtidsrettet, og garantert med en del småfeil som er fixet (håper jeg i hvert fall). Jeg har idag et Socket 775 hovedkort, så jeg har dem jo en stund, men da er det jo greit å kunne oppdatere til et PCI-e 3 grafikkort en gang i fremtiden! :-)

Eneste forskjellen er PCIe 3.0, som blir relevant når disse prosessorene er skrap.

Ivy Bridge vil støttes på alle H61, H67, P67 og Z68-kort såfremt UEFI-oppdatering kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...