crixius Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hallo. I dag på skolen opplevde læreren at jeg var bråkete i timen( som jeg må si meg enig i). Dette var alså i siste time og i slutten av timen sa læreren at alle kunne gå hjem untatt meg. Læreren ville ha en alvors prat med meg(som jeg syntes var helt greit). MEN da jeg spurte henne i en forsiktig og normal tone om vi kunne få denne alvorpraten overstått, mente hun at jeg var frekk mot henne siden jeg nevnte ordet overstått.?!?! Hva mener du? - Var jeg frekk eller ikke da jeg nevnte ordet overstått..? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kan vi få vite mer om situasjonen? Vanskelig å ta en beslutning uten å kjenne til læreren, deg og den fulle situasjonen. Er nok best å spørre noen i klassen som kjenner læreren din like godt som deg om det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Frekk og frekk, men hun mente vel at du ikke tok det særlig alvorlig, siden du bare ville ha det overstått, og egentlig ikke få noe konkret ut av praten. Som når jeg tenker meg om er en smule frekt, siden hun antagelig mente praten var for det beste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå