MonsterTurbine Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hey. I noen dager var min mor bortreist, så da flyttet jeg PS3-en min opp i stuen, i stedet for å sitte på det lille rommet jeg har for å spille. Alt funket helt fint oppe i stuen, gamet som en gal, no problem. Nå når min mor kom hem igjen, flyttet jeg PS3-en ned på rommet mitt igjen. I gårkveld skulle jeg spille litt, slår på PS3-en, lyden ser ut til å virke helt fint - man hører de "klikketi-klikklydene" som er på hovedmenyen på PS3-en når man blar rundt om. Så trykker jeg på spillet jeg skal spillet inne på hovedmenyen, og da det begynner, kommer en forferdelig skurring fra TV-høytalerne. Hører ingenting av spillets lydeffekter eller musikk, bare en skurrende, skarp, høyfrekvent lyd. Jeg tenkte kanskje det var noe gale med spillet, så jeg prøvde 5 andre forskjellige spill - skjer akkurat det samme. Lyden virker på hovedmenyen på PS3, men inne på spillet hører man ikke noe annet enn skurring og bråk. Jeg tenkte jo som så at det var PS3-en som var blitt kaputt, men i sted flyttet jeg den opp i stuen igjen for å teste der, og ser man det - alt virker helt fint.... Lyden er på både hovedmeny og inne på spillet, ingen tegn til noen som helst skurring. Gikk så ned igjen og prøvde på min TV - samme jævla skurringen igjen. Hvordan pokker er dette mulig? Hvordan virker lyden på hovedmenyen, men ikke inne på spill? Alle spillene virker oppe, men ikke nede på min TV. Har også prøvd 3 forskjellige HDML-kabler, men det skjer bare det samme hver gang - skurring inne på spillet... Nå har jeg nettopp bestilt MW3, så håper noen her inne har noen tips til hva faen jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Dere har kanskje et surround anlegg i stua ? Du må skru av støtte for surround formatene DTS (og kanskje AC3), regner med at TV'n din bare har stereo (2ch). http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/settings/audiooutput.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå