Daniboy89 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Heisann. Er det noen her som føler de har litt ekspertise på jenter og deres tankegang ang forhold osv. Trenger litt forklaring på enkelte ting som kan oppklare noe. Fint fint om noen tar seg tid til det. Gi en kort beskjed her, så sender jeg pm, gjør ikke noe om flere melder seg på, fint med flere synspunkter. Er flere interisserte og gir gode råd, kan jeg dele de forskjellige rådene slik at det kan evt diskuteres etterpå Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er jente. Gjør det meg til en ekspert? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Råd pr PM, for så å poste her ... høres tungvindt ut. Gi info her 1 gang og få svar med en gang istedet for å gå runden via PM? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du får spørre her. Han kan vist det meste ut ifra det jeg har lest. 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er jente. Gjør det meg til en ekspert? nødvendigvis ikke, men gidder du så hadde d vært flott med en seriøs tilbakemelding på det jeg evt skriver på PM Råd pr PM, for så å poste her ... høres tungvindt ut. Gi info her 1 gang og få svar med en gang istedet for å gå runden via PM? gidder ikke spam, OT og useriøse svar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er jente. Gjør det meg til en ekspert? Neh, jenter tror de vet så mye om seg selv. Men de har bare standardsvar som de har finni på en eller annen blogg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Neh, jenter tror de vet så mye om seg selv. Men de har bare standardsvar som de har finni på en eller annen blogg Åh, hva gjorde vi før blogger? 2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Åh, hva gjorde vi før blogger? Da hadde dere ikke noe valg, og var fornøyd nok med å få en mann med stor gård Foreldra tok seg som regel av seg dette Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er ingen ekspert. Men jeg har litt livserfaring og har vært gjennom noen forhold. Jeg kan tilby meg å svare ut fra det, men det vil bare være mine tanker. Ingen fasit. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er ingen ekspert. Men jeg har litt livserfaring og har vært gjennom noen forhold. Jeg kan tilby meg å svare ut fra det, men det vil bare være mine tanker. Ingen fasit. godt nok for meg Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har alder noe å si? Uansett.. så er jeg jente og .. i dont mind Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Har alder noe å si? Uansett.. så er jeg jente og .. i dont mind PM sendt Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kan sikkert sende til meg også, men jeg er en eldre mann, så muligens min erfaring er litt 'avleggs' til dagens samfunn? Så muligens det avhenger at hva du lurer på egentlig - du får nå finne ut selv om det er aktuelt. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Never mind.. Endret 16. oktober 2011 av bed.head Lenke til kommentar
TheOnlySolo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spørr i vei, så kan jeg svare så godt som mulig, Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Haha, Daniboy89, dette var en ny måte å sjekke jenter på. Creds. Neida. I'm in, PM i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå