Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og min kjæreste har nå vært sammen lenge, det jeg er utrolig glad i han. Elsker han av hele mitt hjerte, og ser for meg en lang fremtid med han.

Problemer er at jeg var jomfru da vi ble sammen, og hadde sex for første gang med han. Jeg er fult klar over at å få orgasme de første gangene er veldig vanskelig, og dette var vi begge klar over. Etter hvert begynte jeg å fake da jeg ikke kom, og jeg merket på han at han ville. Eller, dette kan det være jeg som har tolket, men jeg følte meg presset med å komme, han presser selvfølgelig ikke - JEG som føler dette, og jeg faket den. Så å si alle jenter har faket en orgasme i sitt liv, det tror jeg, men jeg har aldri fått en orgasme med min kjøreste og vi har sex så å si hver dag og jeg "kommer" hver gang. Jeg er klar over at dette er min skyld, jeg graver meg dypre og dypere... Jeg kan hate meg selv for å ha begynt med det i utgangspunktet.. :(

Men nå er jeg lei, jeg har ikke lenger lyst på sex, syns det har blitt en vanesak, og jeg liker det egentlig veldig dårlig. Igjen, jeg vet dette er min skyld...Men jeg klarer ikke si det til han. Hvordan kan jeg fortelle han at jeg har faket den fra dag en? Det går jo ikke. Utorlig slemt av meg, faen så slemt. Er helt fortvilet. Da jeg gjorde det de første gangene trodde jeg ikke vi skulle bli sammen, og tenkte at det ikke var noe bid deal. Men nå er jeg dritt lei, og det er for sent... :(

Ønsker seriøse tilbakemeldinger, er helt fortvilet. Hvordan kan jeg få et godt sexliv og ikke såre min kjære?

Har flere ganger tenkt at i dag skal jeg slutte, da får jeg heller bare ikke "komme". Han får tåle at jeg ikke "kommer", også begynner jeg bare på nytt. Sier jeg er stresset pga skole og ikke klarer å få orgasme, for derretter å få litt tid og få en ekte orgasme. Men jeg klarer det ikke. Fakeing har blitt en del av meg, selv om det høres jævlig ut. Midt i akten kan jeg føle at han vil at jeg skal komme, og jeg vil få det....unnagjordt, og heller ligge inntil han når vi er ferdig med sex. Men dette er håpløst også, er jo sexsuell...

Fortvilet som sagt, noen tilbakemeldinger og råd? :( Gud, jeg hater meg selv for å fake, føler meg råtten og ...rett og slett fake.

Postet av anonym: 023d1fb9e585da3195d897153b213f9a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et vanskelig spørsmål. For vanskelig til å komme med enkle "gjør sånn"-svar.

Men uten ærlighet kommer du ikke ut av det. Så lenge han ikke oppfatter problemet kan han heller ikke være til hjelp.

Hjelp i dette tilfellet er å hjelpe deg til å oppdage din egen seksualitet. Det første skrittet er å oppdage den selv. Onanerer du, og får du orgasme da? Har du hatt andre partnere som har gitt deg orgasme, og i tilfelle hvordan? Prøv å finne ut hva du trenger. Det finnes ingen fasit på dette, så vi gutter lærer det ikke i sløydtimene. (Vi lærer av kompiser og av erfaring, og erfaringen får han jo bare om du er ærlig både om hva som fungerer og hva som ikke gjøre det.) Bare du kan fortelle ham det, og da må du vite det selv.

Og så er det hans tur til å stille opp: La noen av gangene dere har sex være tilegnet deg og bare deg. Eliminer hans behov for utløsning de gangene, konsentrer dere om din nytelse. Jeg sier nytelse - ikke orgasme - orgasmen er et resultat av nytelsen, ikke omvendt. Ikke vær redd for å eksperimentere disse stundene, besøk gjerne kondomeriet for inspirasjon og leker. Men vær heller ikke redd for å sette grenser, er du ikke komfortabel med noe så vil det heller ikke virke. Filmer er sjelden til hjelp, desverre er 99% av dem fokusert på mannens behov og er bare vranglære. Men det finnes unntak.

Å være "in the mood" er viktig, ikke gjør det sent på kvelden når du skal på tidligvakt dagen etter. Helgen er en god stund. Vin og stearinlys er slett ikke oppskrytt. Sceneforandring kan og være en god ting, men ikke overdriv: Suite på et hotell skaper bare mer forventningspress.

Ikke gjør det til en konkurranse om hvem som kan tilfredstille den andre, vi menn har urettferdig mye enklere for å få orgasme. Men husk at det skal være hans tur neste gang, slik blir hans behov like viktig som dine.

Ikke ha noen deadline, det skaper igjen forventningspress. Du er glad i ham og dere har ingen hast. Og husk, det finnes profesjonell hjelp å få med dette. Men det er en terskel som mange har problemer med å krysse, og kan i seg selv bli et press. Det er best om dere begge er åpne for at det kan bli et alternativ etterhvert.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Aller først så må jeg si at jeg aldri har faket en orgasme for jeg ser ikke poenget i at han skal tro at ''det'' skal gjøre så jeg kommer når det faktisk ikke gjør det.

Du må være ærlig! Det kan være vanskelig, men da kan dere begge få en ''ny start''. Hvordan skal han vite at han gjør noe feil hvis du ikke forteller han det? Det å bare ''slutte'' uten å fortelle den egentlige grunnen til hvorfor blir feil ende å ta det i, da vil du bare grave deg dypere og dypere..

Lenke til kommentar

..., dere må ikke gi opp før du har kommet.

Tja. Høres litt ut som en oppskrift på forventningspress. Og en etterhvert veldig sår jente. Dere skal absolutt ikke gi opp, men Rom ble ikke bygget på en dag, og selv romerne tok pauser...

Geir :)

Det er ikke alt som høres like fornuftig ut når det kommer til sexlivet, kosmetikk og utformingen gjør ingen forskjell. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk for utrolig støttende svar. Trodde tilbakemeldingene skulle være total slakt av meg og hvor utrolig idiot jeg er. Han er en fantastisk fyr som respekterer meg på alle områder, men fy faen jeg klarer ikke få meg selv til å se at jeg aldri har hatt en orgasme med han. Vi har fått mye sex, og det har vært godt og deilig - men uten orgasmen, og prøvd mange stillinger og jeg har "kommet" som bare det. Virker så sykt slem og overfladisk, rett og slett gjennomført jævlig, å si at det var all fake. For det var jo ikke det, det har vært fantastisk uten the big O.

Er nok ingen psykolog, og hvertfall ikke når det kommer til å vurdere meg selv, men jeg hadde en episode hvor noen forgrep seg på meg, dette var rett før jeg møtte han. Dette er han selvfølgelig klar over, vi er åpne om alt, utenom åpenbart at jeg lyver i sengen, og vi hadde ikke sex før 6 uker inn i forholdet. Men likevel vet jeg ikke om dette har noe med saken å gjøre, eller om det bare er meg av natur.

Har aldri onanert, og det er vel har folk vil kalle meg sær. Jeg tror, og håper, at vi jenter onanerer nesten like mye som gutter men at dette er et tabu-tema og at vi jenter ikke sier noe om saken. Vi skal være så yndige, men jeg har faktisk ikke gjort det. Men har, dog, hatt to orgasmer i mitt liv, og dette savner jeg. Har tenkt at jeg kan begynne å få ekte orgasmer når den tid kommer, men har merket veldig på kroppen nå at gutten min tror han gjør alt riktig fordi dette har funket hittil. Og da ble jeg utrolig redd og tenkte at jeg aldri kom til å få et hett sexforhold til kjæresten min.... Dette gjorde meg utrolig trist, og det gikk opp for meg hvor jævlig jeg egentlig er. Sexsuelt sett...

Jeg har bestemt meg for å eksperimentere selv, har ikke særlig sexlyst for tiden, men tror dette lønner seg i lengden. Har ALDRI sagt dette til noen, det har vært min enorme byrde og hemmelighet som ikke en gang mine venninner vet om, INGEN, utenom meg. Jeg har vært opptatt av fasaden, og at guttene til kjæresten min får høre at alt er fantastisk og at kjæresten min er topp i sengen. Noe han er, eller sikkert er. Han har bare ikke fått ordentlig sjansen.

Gud, jeg har så lyst til å spole tilbake og heller være kjæresten som har vanskeligheter med å komme, men som får berøring som er godt, istedet for...berøring som jeg må fake til. Når jeg skriver det ned høres det bare enda verre ut...

Men jeg har så utrolig lite lyst til å si det til han. Han er en stolt og bråkjekk gutt, han kommer til å bli så lei seg, og sint på meg. Får så sykt dårlig samvittighet. :(

Lenke til kommentar

Nei, det er vel ikke det. Jeg hadde gitt det rådet hadde det vært noen andre, selvfølgelig er ærlighet alltid det beste. Men det føles bare FOR jævlig, og for sent. Vi har jo vært sammen i 1,5 år. Men jeg vet jeg må...

Kommer absolutt til å gjøre dette. Gjorde det litt da jeg var yngre, og fikk orgasme, men med alderen har jeg bare ikke gjort det. Har hatt 0 sexlyst, og klart meg fint uten. Er 20 forresten, så "med alderen" hørtes jeg gammel ut.

Lenke til kommentar

Du sliter med for høye forventninger til sex og orgasme, sannsynligvis så har du lest litt for mange dameblader og steder med sextips. En av de mest spennende tingene med sex er å oppleve og prøve nye ting og finne ut noe nytt med partneren sin. Etter en stund så vil man finne fort ut hva man liker og ikke liker, samtidig er det viktig å variere slik at ting ikke blir går på tomgang.

Mitt tips til deg er å ta ting med ro, begynn heller å leke litt i senga, forspill kan ofte være godt som selve sexen, ta tid til massasje, ta tid til å gi partneren din nytelse og ikke bare tenk på deg. Og ikke minst er kommunikasjon viktig.

Eksempler på ting dere kan gjøre:

Sitt i lotusstilling nakne og se hverandre i øyene 5 min, ha regler om når dere masserer hverandre i olje (du finner sånn varmende oljer på kondomeriet), så skal dere ikke ta på genitaliane deres.

Lenke til kommentar

Å arbeide fremover for å bli kjent med meg selv og tilslutt klare å få en orgasme er ikke problemet akkurat nå..

Porblemet er hvordan jeg klarer å si det til min partner. Vi har prøvd ut utrolig mye, alle stillinger og hatt det kjempe morsomt og godt i sengen. Og nå skal jeg plutselig helt ut av det blå si at jeg aldri har hatt en orgasme, når det virker for han som jeg får en hver jævla gang. Sendte han en melding om at jeg måtte prate man han i kveld, men fy faen jeg har lyst til å kaste opp. Blir kvalm av tanken på å såre han sånn. For ikke å snakke om flau og ydmykelse for å lyve i over ett og et halv år...

Akkurat nå syns jeg nesten det hadde vært bedre å si jeg har vært utro enn å fortelle sannheten. Kommer selvfølgelig ikke til å si dette, men jeg DØR. :(

Lenke til kommentar

hei.

jeg også er en jente som har problemer med å komme ved vanlig samleie (tror jeg kan telle de gangene det har skjedd på to hender,...gjennom et snart 10 år langt forhold). fingring og sånt gir meg heller ikke noe, er bare klitorisvibrator som hjelper der,..og den bruker vi ofte=)

Men jeg har aldri faket en orgasme (det har han gjort da, men han har sagt det i ettertid)

Jeg synes det er viktig å være åpen om at du kanskje ikke når helt til toppen når dere har sex. Det har i alle fall jeg vært med gubben min. tror han syntes det var litt vanskelig i begynnelsen. Jeg synes jo sex er godt likevell, og det gjør meg ikke noe at jeg ikke får orgasme ved samleie.

jeg tror nok at over tid, så vil det være bedre for han å vite det at du faktisk ikke kommer. da kan dere begge slappe mer av, og nyte sexen i seg selv og ikke bare jaget etter orgasmen.

Postet av anonym: c11eaa3024455bdf315d4cda76421a57

Lenke til kommentar

Jeg var i samme sko som deg.

Etter 5år så sa jeg det. Jeg var livredd for at han skulle bli dritsur og gjøre det slutt. Men det var ikke det jeg møtte. Han ble selvsagt litt lei seg fordi jeg hadde følt et behov for å fake og lyve for han i så langt tid, men han var veldig forståelsesfull og snill. Sa vi skulle finne ut av det sammen og slikt.

Så det å si det rett ut trenger ikke være så ille som man tror!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...