Matsibooy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Heihei! Oppdaterte Windows 7 i går, sånn automatisk oppdatering. Den booter på vanlig måte men, skrur seg av/starter på nytt når "forbereder konfigurasjon av Windows. Ikke slå av maskinen" har stått på skjermen i ca 2-4 minutter. Den har nå gjort det 4 ganger på rad og jeg begynner og bli lei. Mulig jeg får staret den i safe mode, men hva skal jeg gjøre da ? For at det ikke skal skje mer ? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du kan jo sikkert starte på nytt i "sist kjente fungerende konfigurasjon" eller liknende - men er det Service Pack som har blitt lagt inn så kan dette ta litt tid. Virker det som om den aldri kommer seg opp ville jeg prøvd det første jeg nevnte. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan velger jeg det ? Får ikke valgt safe mode lenger.. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 De virka takk Prøvde og oppdatere på nytt, det samme skjedde, så da venter jeg med og oppdatere:) Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Da fungerer ikke pc lenger, igjen... Måtte skru den av under oppdatering, da den hadde låst seg under oppdatering. Ikke noe reaksjon på 5 timer. Trykker F8 under oppstart og da kan jeg kan jeg kun velge hvilken harddisk den skal boote fra.. Ellers skjer det samme som nevnt i førtse post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå