HanAndreTomaten Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Skriver en oppgave om hvordan Zalo blir brukt i norske hjem, og vi har klart å finne 23 bruksområder for Zalo. Dette må da være norges beste universalprodukt, på høyde med WD-40. Her har de funnet 43 bruksomoråder for WD-40. Noen som kan hjelpe å finne flere bruksområder for Zalo? Hadde satt stor pris på det De vi har er: 1. Oppvask 2. Flekkfjerning på tøy (stearin) 3. Fjerne olje (klær og hender) 4. Vindusvask (også bil) 5. Vaske henda 6. Bananfluer 7. Metallpuss 8. Fett hår 9. Vår-rengjøring 10. Gulvvask 11. vaske utemøbler 12. rense CD/DVD 13. pusse briller 14. Smøre hengsler 15. Duggfritt speil på badet 16. Tove ull 17. Såpebobler 18. Såpehockey 19. Fjerning av lus (dyr og blomster) 20. vann i fontene 17 mai 21. motor på barkebåt 22. Fjerne flis fra fingern 23. Biestikk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har hørt at hvis du søler olje/disel o.l i vann, kan litt zalo gjemme det. Altså, det er der fortsatt, men det syntes ikke. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Hehe, det kan nok være. Men til hvilken hensikt gjør man det, egentlig? Bortsett fra tryllekunst, da Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 mange av egenskapene kommer av at det er en emulgator http://no.wikipedia.org/wiki/Emulgator den er istand til å binde fett og vann. derfor olje tilsynelatende forsvinner. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hehe, det kan nok være. Men til hvilken hensikt gjør man det, egentlig? Bortsett fra tryllekunst, da En hver båt har Zalo med seg i tilfelle olje/drivstoffsøl. Når man har fyllt diesel feks på båten og glemt å slå av kranen før det renner over spruter man bare litt Zalo på "oljeflaket" utfor båten så løser det seg opp og man ser ikke at du har drevet miljøkriminalitet Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Så man kan altså si at Zalo vasker samvittigheten til norske båtførere også haha. Fantastisk Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ja. Jeg bruker Zalo til absolutt alt. Jeg har det på brødskiva. Når jeg går tom for saft bruker jeg Zalo i stedet. Andre har sukker i kaffen, jeg bruker Zalo. Når jeg feier dama i analen bruker jeg ikke glidemiddel, men Zalo. Her om dagen skulle jeg skifte olje på bilen. Jeg brukte Zalo i stedet. Når jeg ble tretti serverte jeg ikke champagne, men Zalo. 3 Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 De bruker det til å vaske canopy på F-16. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Vil ikke ha brukt zalo til å vaske hender eller hår med, det blir alt for sterkt, ikke bra for huden. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Brukte zalo når jeg la på solfilm til bilen. Vann med zalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå