andhaake Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva er "normal" idle temp på detta oppsettet? Har godt med vifter for gjennom flyt av luft i kabinettet. Er da 38 grader høy temp med en overklokking på 4.3ghz? Akkurat satt sammen pcen så litt usikker på om jeg har truffet greit med montering og mengde med kjølepaste p0st Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke noe i veien med den temperaturen (selv i idle) Lenke til kommentar
sollie Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) min har 30+ idle og 50+ crysis2/benchmark stock speed og stock vifte . Gikk det greit å monter den ? har selv asus gene-z + i5 2500k + vengenace brikkene ( de bling bling røde) ser det kanskje kan bli trangt med en så stor kjøler, Endret 13. oktober 2011 av sollie Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Min 950 holder 38-43 idle uten overklokking (overklokking er uaktuelt da kjøleløsninga ikke takler det), med samme vifte og god gjennomkjøling i kabinettet, så det høres bra ut for meg. Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Min 2500k på 4.5ghz med samma kjøler ligger på 40 grader idle og 70 grader full load i ett burn in program. Cpu : i5 2500k Kjøler : nh-d14 ps, du skal bare ta en liten dært med kjølepasta (på størrelse med ett knappenålshode i midten av cpuen) Endret 13. oktober 2011 av Lurifax85 Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 min har 30+ idle og 50+ crysis2/benchmark stock speed og stock vifte . Gikk det greit å monter den ? har selv asus gene-z + i5 2500k + vengenace brikkene ( de bling bling røde) ser det kanskje kan bli trangt med en så stor kjøler, Ja, var ikke store problemer med å montere den.. Sklei litt pga kjølepasten men det var minimalt, så trur ikke jeg hadde på for mye. Tok en dert og trakk det utover med ett kort så hele plata som er i kontakt med cpuen blei dekket.. (les, TYNT lag hehe) p0st Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå