iSimen Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Heisann folkens! I år har jeg bestemt meg for å gå som Doctor Who på Halloween! Altså den ellevte doktoren. Men jeg trenger litt hjelp til å ordne kostymet. Det jeg allerede har kjøpt inn er dette: http://www.ebay.com/itm/220868992779?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 og så har jeg kjøpt inn skrutrekkeren hans: http://www.ebay.com/itm/230676558720?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Det jeg mangler er skjorte, bukseseler, sløyfe og eventuelt en Fez. Vet ikke helt om jeg skal kjøpe en bukse, siden jeg har en dressbukse som kan passe. Noen som vet om noen gode plasser jeg kan få kjøpt dette? Altså noe som ligner på kostymet? Hvis dere er usikker på hvordan han ser ut så er det slik: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 En av de større herreforretningen burde ha bukseseler og sløyfe. Men hvis dette kun skal brukes på halloween ville jeg vurdert å bestilt noe billig fra utlandet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Er du egentlig klar over at du har kjøpt en jakke i størrelse 58? Det tilsvarer vel sånn ca. XXXL. 3 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Er du egentlig klar over at du har kjøpt en jakke i størrelse 58? Det tilsvarer vel sånn ca. XXXL. Da bruker jeg tydeligvis XXXL jeg da. Jeg målte opp jakken jeg har til dressen min og den var mer eller mindre lik i størrelse. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Meget rart. str. 58 er helsikes stort Jaja, vi får vel høre hvordan den er etter du har prøvd den! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Chest=60"! Dressjakken min er vel rundt 40", så den er rimelig svær Lurer litt på hvordan du har målt dressjakken din. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Er du egentlig klar over at du har kjøpt en jakke i størrelse 58? Det tilsvarer vel sånn ca. XXXL. Da bruker jeg tydeligvis XXXL jeg da. Jeg målte opp jakken jeg har til dressen min og den var mer eller mindre lik i størrelse. Du veier rundt 130-140 kg med andre ord? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Gratulerer med ny tweed lavo! 3 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Er du egentlig klar over at du har kjøpt en jakke i størrelse 58? Det tilsvarer vel sånn ca. XXXL. Da bruker jeg tydeligvis XXXL jeg da. Jeg målte opp jakken jeg har til dressen min og den var mer eller mindre lik i størrelse. Og du er klar over at Britisk/Amerikansk størrelse ligger 10 under norsk? Dvs. at jakken du har kjøpt tilsvarer norsk str. 68, noe jeg tviler på er standard lagervare i den gjennomsnittlige klesbutikk. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/hats-ties/ea7f/?srp=1 Sløyfe. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Stillig. Håper du poster bilde når kostymet er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå