Shushi Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Har lyst å kjøpe melatonin på biovea.com. er deres medisiner ren og av høy kvalitet? Jeg antar at de følger Europeiske lover o.l. siden de har base i Europa men jeg vil gjerne være sikker. Endret 13. oktober 2011 av Shushi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal du kjøpe medisiner så bruk apoteket. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 det koster langt mer på apoteket enn på biovea... dessuten må man ha resept på melatonin, noe legene tar seg godt betalt for. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sliter du med søvnproblemer så er legen den rette personen å besøke uansett. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) jeg har snakket med legen før, og for en samlet sum av 500kr (legepris+ medisinpris) så fikk jeg 20 melatonintabletter. Dessuten er jeg rimelig sikker på at melatonin er relativt ufarlig. Så, noen som vet om biovea er sikker? Endret 20. oktober 2011 av Shushi Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har gode erfaringer med biovea. Har handlet melatonin, vitaminer og diverse annet der ved flere anledninger og varene er som regel fremme på 7-10 dager. Har forøvrig flere venner som også er fornøyde kunder der. Endret 25. oktober 2011 av kjøtt Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan er lovligheten med å handle medisiner til bruk i Norge uten å bruke apoteket? Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Så lenge det er til personlig bruk så skal det gå bra - med mindre stoffet er kontraband såklart. Jeg kan bekrefte at biovea er en politelig kilde. Melatoninen hjalp meg VIRKELIG å sove under eksamensperioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå