Gå til innhold

Bygge selv eller Alienware?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil spare mye på å bygge selv. Ailienware er ikke akuratt kjennt for rimelige priser.

Hvis du ser på Komplett-pcene kan du enten kjøpe en av de ferdigkonfiguerte eller konfiguere de selv.

Du får nok en PC med samme kraft som en Alienware til mye mindre hos Komplett (eller andre butikker)

Lenke til kommentar

Ok. Skal sjekke ut komplett.no. Var på Elkjøp i dag for og se på Alienware, de sa den veide 22 kilo! Litt tungt og dra med seg på LAN kanskje? Uansett, trenger jeg kjøpe med kabler? strømkabel osv? Og hva er billigst av www.netshop.no og www.komplett.no?

Lenke til kommentar

Ok. Skal sjekke ut komplett.no. Var på Elkjøp i dag for og se på Alienware, de sa den veide 22 kilo! Litt tungt og dra med seg på LAN kanskje? Uansett, trenger jeg kjøpe med kabler? strømkabel osv? Og hva er billigst av www.netshop.no og www.komplett.no?

bare 22kilo? er jo lettvekter maskin! :tease:

min anbefaling, se på ferdige komponent pakker F.eks disse :thumbup:

bygge selv anbefales, da det er endel å lære og det er mye enklere en folk trur :thumbup:

Lenke til kommentar

kjøpte nettopp PC selv. Komplett har gunstig levering dersom du bor i nærheten av et av pickup-pointene. Selv valgte jeg å kjøpe halve maskinen på netshop, og halve på dustinhome. (ssd fra mpx). Dette lønnet seg for meg prismessig, men jeg bygget selv. Netshop bygger den for deg for 370kr (tror jeg). Alt av kabler skal følge med, men det er ikke sikkert det fyller så mange sata kabler med hovedkortet, så hvis du har tenkt å ha mange harddisker/optiske enheter (eller andre ting som trener sata?) så må du tenke litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...