DarthSmeg Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, Jeg skal sette sammen en media++ box, som skal fungere som mediaserver og avspiller, kjøre husautomatisering og web-server programmer samt kjøre en del spill. Jeg trenger ingen ninja-PC men liker å spille spill som f.eks Skyrim, Deus Ex osv. Har satt opp et forslag her, og ønsker innspill på om dette er nogenlunde fornuftige valg til mitt bruk. Har ikke valgt noe skjermkort da jeg er helt på villspor i jungelen av GPUer og lurer på om det integrerte kortet kanskje duger? Dersom jeg setter i et annet kort, vil dette bruke egen HDMI port, eller hovedkortets? Ser at HK har en funksjon for å switche mellom integrert og tilleggs GPU avhengig av behov, og lurer litt på hvordan det funker i praksis. Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Delene ser bra ut det.. Mye av det samme som jeg har kjøpt meg til spilling. Men jeg hadde kjøpt meg ett skjermkort også hadde jeg vært deg, krever nok for mye de spillene du nevner til å spille fra det intigrerte på hvoedkortet. Ville gått for et GeForce GTX 560TI hvis du skal ha ett relativt billig ett.. p0st Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå