harryman123 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har greid og rota vekk dvd til windows 7. Men har produktnøkkel tilgjenlig. Har søkt på microsoft sine sider uten og finne noen plass hvor man kan laste ned windows 7. Dette gjelder forresten windows 7 home edition. Er det mulig og laste det ned lovlig noen plasser? Produktet følgte med pcen når jeg kjøpte den fra komplett. Takk på forhand! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 64-bit Windows 7 Home kan f.eks lastes ned her. Så lenge du har original produktkode kan du strengt tatt laste ned både her og der. Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 ok ser den, men er litt redd for virus. den linken du gav er trygg? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg går aldri god for andres linker, men vet at det er mange som har benyttet samme link tidligere. Jeg vet ikke versjonsnummer etc så det er mulig at det ligger bedre versjoner ute andre steder. Hør evt med Microsoft om de kan gi deg en link. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Microsoft vil ikke gi deg noen link, siden de ikke har noen offisielle nedlastninger sider for Windows 7. Men linken du fikk, skal være noe av det samme som du finner her... Windows 7 Home Premium norsk iso fil kan du laste ned via disse linkene: Norwegian Bokmål NO-NB (2293673984 bytes)http://msft-dnl.digitalrivercontent.net/msvista/pub/X15-79655/X15-79655.iso http://msft-dnl.digitalrivercontent.net/msvista/pub/X15-79958/X15-79958.iso Den nederste er 64bit versjonen, den øverste 32bit versjonen. Disse linkene er 100% trygge, og kommer fra Microsofts digitale samarbeidspartner Digital River. Dette er original butikk versjoner, så de krever at du har gyldig produktnøkkel som du må aktivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå