TST Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå har du ikke lenger noen unnskyldning. Disse spillklassikerne bør du få med deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ventes i posten. Kjøpte det (Shadow of the Collosus) en tid tilbake fra en her på forumet, men spillet frøs hele tiden, så fikk bare tatt 2 stk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kan ikke annet enn å si meg helt enig i denne omtalen her Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noe tips til hvor en kan bestille dette til en rimelig penge? Ser Gamezone først venter det inn om noen uker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du kan sjekke prisen på lefdal om du har en i nærheten. Kjøpte mitt på lansering 299-, Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje en idé å fikse på overskriften? Det står "Shadow of Colossus", men jeg regner med det egentlig skal stå "Shadow of the Colossus". Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Første gangen jeg testet Shadow of the Colossus hadde jeg ingen forventninger. Men første kampen så ble jeg helt blown away, først over det visuelle med at du hele tatt kan spille realtime med en såpass svær jævel. Men når du i tillegg kunne holde tak i ting og klatre oppå han var bare helt utenom min fatteevne den gang. Det er egentlig fortsatt det, spill idag har dette scripta men ikke dette gamle spillet. Klatringen er fysikkbasert. Så holder du tak i noe og du blir slengt hit og dit så må du trykke raskere for å holde hardere fast. Aldri sett noen spill gjøre dette før, det føltes naturlig og realistisk. Føltes som det var virkelig meg som kjempet mot denne kjempen, gameplayet er superb! Endret 13. oktober 2011 av Avean Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Får man kjøpt dette på Ps3 online store?. Om ikke er det mulig jeg må innom butikken på vei hjem og kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nei, det er et butikkspill. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke likte disse spillene? Kjøpte denne HD-samlingen for en stund siden i butikk, men endte opp med å levere den inn på GameStop. Greit nok er gameplayet interessant, spesielt i SotC. Men det ble utrolig ensformig etterhvert å løpe gjennom en tom verden, finne en stor kjempe og prøve å klatre opp igjen og igjen og igjen og igjen... Etter å ha plagdes med den tredje i over en halvtime gav jeg opp. Jeg forstod hvordan han skal tas, men så ikke helt poenget med å prøve og feile xxx antall ganger før jeg klarte det med en tilfeldighet. De to første var alt for enkle, om man ser bort fra at jeg måtte holde meg fast i en evighet og denge løs når jeg fikk sjansen en gang hvert kvarter eller noe sånt... Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For første gang i historien er jeg skuffet over karakteren 9/10 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke likte disse spillene? Kjøpte denne HD-samlingen for en stund siden i butikk, men endte opp med å levere den inn på GameStop. Greit nok er gameplayet interessant, spesielt i SotC. Men det ble utrolig ensformig etterhvert å løpe gjennom en tom verden, finne en stor kjempe og prøve å klatre opp igjen og igjen og igjen og igjen... Etter å ha plagdes med den tredje i over en halvtime gav jeg opp. Jeg forstod hvordan han skal tas, men så ikke helt poenget med å prøve og feile xxx antall ganger før jeg klarte det med en tilfeldighet. De to første var alt for enkle, om man ser bort fra at jeg måtte holde meg fast i en evighet og denge løs når jeg fikk sjansen en gang hvert kvarter eller noe sånt... Ikke ta det frekt, men da leser du den siste kommentaren og spiller heller de hjernedøde underholdningsspillene. Virker som det er mer din ting. edit: følte det kunne tolkes litt frekt, ikke ta det sånn, spiller mange av de hjernedøde spillene selv og koser meg. Kommer denne på PS Store? Endret 13. oktober 2011 av Nimrad Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke likte disse spillene? Kjøpte denne HD-samlingen for en stund siden i butikk, men endte opp med å levere den inn på GameStop. Greit nok er gameplayet interessant, spesielt i SotC. Men det ble utrolig ensformig etterhvert å løpe gjennom en tom verden, finne en stor kjempe og prøve å klatre opp igjen og igjen og igjen og igjen... Etter å ha plagdes med den tredje i over en halvtime gav jeg opp. Jeg forstod hvordan han skal tas, men så ikke helt poenget med å prøve og feile xxx antall ganger før jeg klarte det med en tilfeldighet. De to første var alt for enkle, om man ser bort fra at jeg måtte holde meg fast i en evighet og denge løs når jeg fikk sjansen en gang hvert kvarter eller noe sånt... Jeg kan forstå hva du mener med at det kan være ensformig hele tiden finne neste "monster", og at verden er så tom og stille. Men det er nettopp dette som er poenget. Det skaper en veldig spesiell stemning. Hvem er denne karen du styrer? Hva gjør han her? Hva for en verden er dette? Det blir i hele tatt mer mystisk. Dessuten blir det mer fokus på det dramatiske landskapet når det ikke er så mye som skjer hele tiden. Det som selvsagt er høydepunktene i spillet er jo kampene. Og det er her jeg synes dette spillet er fantastisk. Det nytter ikke bare prøve og feile tilfeldig, slik som du nevner. Du må analysere fienden. Finne et handlingsmønster og jakte på svakheter. Hvert monster/kolloss er annerledes, hver krever en spesiell fremgangsmåte som ikke er åpenbar ved første øyenkast. Dette gjør dette spillet unikt. Du lurte på hvorfor du skulle gidde å beseire et monster siden det var så vanskelig og tok litt tid. Vel, for det første får du jo en stor tilfredstillelse av å klare å beseire noe så stort. For det andre gleder man seg til å møte neste monster. De er så unike og kreativt laget at det blir en drivkraft i seg selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Drit lei at de spammer oss med hd remakes Og enkelte folk kjøper det glatt :!: Herregud blir neste gen remakes av denne gen? ... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Drit lei at de spammer oss med hd remakes Og enkelte folk kjøper det glatt :!: Syns du det er så rart at folk kjøper 2 perler av noen spill til nesten halvparten av prisen til et nytt et hvis de ikke har spilt de før? 3 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Drit lei at de spammer oss med hd remakes Og enkelte folk kjøper det glatt :!: Herregud blir neste gen remakes av denne gen? ... Sie rikke nei takk til HD lanseringer av klassiske spill som er fantastiske. Heller har jeg ikke spilt ICO eller SotC før. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Personlig synes jeg SotC er et oppskrytt spill, men HD-versjoenr kan kanskje hjelpe, har de gjort noe med den ekstremte smale Field of viewen som var på orginalen? Synes det fjernet mye av den storslåttheten som andre snakker om i dette spillet. AtW Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kjøpte pakken på release, men har ennå ikke fått satt meg ned med dem. Ser frem til det... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hadde jeg eid en PS3 så hadde jeg uten tvil kjøpt dette på dagen. Men nå har jeg dessverre ikke ps3, så den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå