Ideal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg klarer ikke å forstå at folk fortsatt handler hos amentio? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fordi pris ofte overgår alle vurderinger, inkludert fornuft og erfaring. Så lenge Amentio er åpne og har den billigste varen så kommer de alltid til å ha omsetning. Dessverre. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Eneste grunnen til at de har laveste priser, er jo at de nettopp gikk konkurs. De betaler jo ikke utgiftene sine, og driter i reklamasjoner. Ved uredelig spill, klarer de å holde utgiftene lave. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har fulgt med litt på Amentio og fra klagene virker det som at de på en måte bare prøver og ha lavest priser, men de driter i og hjelpe kundene sine.. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 jeg var dum her, har handlet og betalt med VISA for noe uker siden, noen hundre kr, men likevel, får ikke varen jeg har bestilt, det står lagervare, men ingen ikke respons eller penger tilbake, Så, jeg advarer dere mot å handle i AMENTIO. Ikke handle, ikke se på, ikke betal, gi fahn i Amentio. De holder ikke ord, lovnad og svarer ikke på epost og tlf. Hvordan kan vi få butikken svarteliste og bort fra nettet? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kan legge inn reklamasjon hos din bank, siden du har betalt med kort. Da får du pengene igjen etter 60 dager, dersom de ikke har levert varen. Jeg foreslår at du gjør dette med en gang. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bestilte et nettverkskort (var kun noen få webmercs butikker som hadde dette kortet, ingen nettbutikker med eget lager). Så da ble det amentio siden de var rimeligst, de andre butikkene var minst like ukjente. Fikk kortet etter ca 10 dager, rimelig drøy leveringstid for noe som var på lager. Fikk det direkte fra distributør så de kan ikke skylde på at de bestilte det inn til seg for så å sende det til meg heller. Nei amentio er like ille og rotete som det har vært de siste 3 åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå