Odesseiron Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Store deler av det opprinnelige teamet bak originalene er nå samlet i Obsidian. Les hele saken Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen som vet om det vil komme en Game of the Year-versjon av New Vegas snart? Ikke at den nødvendigvis får GOTY-navnet, men altså en versjon der alle DLC-pakkene er inkludert. 4 DLC-pakker ute nå, dersom det ikke kommer flere bør det vel snart komme en versjon som inkluderer alle pakkene? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Mye tilsier at det kommer en Fallout: New Vegas Game of the Year-pakke snart, ettersom alle de store utvidelsene skal være sluppet. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Banner sikkert i kirka nå, men Fallout burde aldri vært laget i førstepersonsperspektiv - og heller aldri med Gamebryo. En fantastisk setting og historie blir veldig amputert med den keitete motoren. I en ideell verden, for meg, burde samme motor som GTAIV vært brukt, med et hovedkart som i originalene (tenk Dragon Age). Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Da er det jo bare å håpe at noe bra kommer ut av dette. Med tanke på de som jobber i Obsidian skulle man jo tro at de hadde stort potensiale, men til tross for det har de hittil ikke klart å produsere noe nevneverdig imponerende utenom Fallout:NV. De fleste av deres tidligere titler har vært enten ustabile/buggy på grensen til uspillbarhet, og/eller rett og slett bare dårlig. (NWN2 står som et eksempel på begge deler) Selv Bethesda har vel innsett nå at Gamebryo suger - slik jeg har forstått det bruker Skyrim en helt ny motor som ikke er basert på Gamebryo. Ellers enig. Fallout fungerte bedre isometrisk, men Fallout 3 og NV er jo ganske bra når man først kommer inn i det, og med litt .ini-tweaking var stabiliteten innenfor rimelighetens grenser. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Blir vel et frekt Arcanum facebook-spill da! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hadde jo vært koselig hvis det plutselig dukket opp en oppfølger til Vampire the Masquerade fra ham. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Venter framleis på Arcanum 2, sjølv om han ikkje er glad i sequels. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 O lykke! Håper Bethesda gir de frie tøyler til å lage et nytt Fallout med Creation engine, mens Bethesda fokuserer på det de kan; Elder Scrolls. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vi trenger en ny fallout neste vinter Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ny fallout med ny grafikkmotor og fokus på PC ville vært en drøm, men de må jo prioritere konsoll så det er vel for mye å håpe på Men ville vært kult med noe enda større, og litt mer Fallout 3 stil enn Fallout NV. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 new vegas var en vits :!: huff... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 new vegas var en vits :!: huff... Nå skal jeg være forsiktig for ikke å starte en F3 vs NV krig, men hvorfor synes du det var en vits? Greit med forskjellige meninger altså, men da bør det begrunnes så man kan få en saklig diskusjon Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis vi får neste Fallout med Skyrims grafikkmotor, da tror jeg vi har all grunn til å forvente et bra spill. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hmm jeg tror jeg er en ut av de få som faktisk likte New Vegas mer enn F3. Edit: ikke mye mer, men litt Endret 13. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kan ta en kjapp en... misssions , størrelse på kartet, de 4 sluttene og Den lille vegas stripa :!: Spillet er ikke på par med fallout3 mere gjennomførte stil Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kan forstå at du ikke likte oppdragene om du ikke har spilt de to første spillene i serien, da oppdragene er mye mer lik de i tidligere Falloutspill. Kartet var kanskje ikke så stort som i Fallout 3, men det var mye mer content pakket inn. De 4 forskjellige sluttene ser jeg ikke hva er feil med. Vegas stripa kan jeg også skjønne, da den er veldig liten, og de kunne ha gjort den MYE mer interesant enn den var, så der er jeg enig. Spillet er heller ikke på par med Fallout 3 når det gjelder hvor gjennomført det er nei, men det er nok fordi Obsidian er et mye mindre utviklerstudio og har ikke så mange ansatte eller ressurser som Bethesda. Ser hva du mener, men er ikke helt enig Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Kan ta en kjapp en... misssions , størrelse på kartet, de 4 sluttene og Den lille vegas stripa :!: Spillet er ikke på par med fallout3 mere gjennomførte stil Så har du de av oss som elsket de to første spillene som faktisk mener NV er milevis bedre enn F3 spesielt på grunn av questene, figurene og kartet. Ikke størrelsen på kartet, men hva som faktisk var på det. Her var det MYE mer interessant enn F3 noen gang kunne skilte med - for meg. Angåande selve Vegas stripa kan jeg være enig. Men Fallout: NV rett og slett føltes mye mer "Fallout" enn F3 for meg. Har sikkert rundet Fallout 1+2 til sammen 8-10 ganger opp gjennom årenes løp. Ellers er det meget interessant at Cain nå også er under Obsidians tak. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Vampire TM: Bloodlines aldri ble en større slager for Troika. De fortjente så mye bedre. Fantastisk spill satt til en av de mer interessante RPG universene på markedet. Endret 13. oktober 2011 av Daysleeper Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) De bør utvikle Fallout 4 med Tech4 (eller hva nå iDs engine i Rage heter), det hadde vært noe. Bare lagt på spillestilen/mekanikken og satt settingen til falloutout universet. Aldri spilt en engine hvor alt føles mer "smooth" på console i mangel av et godt norsk ord. Rakse lastetider er det også, selv om det er svært detaljerikt. Tenkte umuddelbart at Fallout4 burde utvikles i denne engine når jeg starta å spille Rage. Og nå som Bethesda og iD eies av samme hovedeier, så burde det være mulig å få til. Finner forøvering "Vault Tec Bubbel Head Figure" som special loot i Rage også. Gir litt ekstra gryn i starten av spillet. Endret 13. oktober 2011 av Hratgard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå