Jan Erik Engan Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Industri Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Mjøndalen og tidligere stor industri.Her en gammel papirfabrikk,mener jeg å huske. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Flott komp og fine S/H konvertering Litt for mørkt i noen av skyggepartiene - etter min smak Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For mye mørk bilde, prøve opp lys litt og litt brush. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Flott komp og fine S/H konvertering Litt for mørkt i noen av skyggepartiene - etter min smak Takker for innspill,men for mystikkens skyld valgte jeg det mørkt i trær i forgrunnen For mye mørk bilde, prøve opp lys litt og litt brush. Thats the way i like it....aha-aha..osv..hehe Ser hva du mener men var ikke ute etter skinnene flott belyst bilde,men slik det fremstår her Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kan nok være enig i noe mørke partier her og der, men fin struktur i den gamle bygningen. Kledelig s/h Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Innramminga sitter som ett skudd og liker speilingen i vannet. Bra komposisjon Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Kan nok være enig i noe mørke partier her og der, men fin struktur i den gamle bygningen. Kledelig s/h Innramminga sitter som ett skudd og liker speilingen i vannet. Bra komposisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg