Krismeko Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Første snøen 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Artig med s/h også på slike motiver. Likte godt plasseringene av husene her. Tror jeg ville ha tatt bildet en tanke mer fra venstre for da ville veien skape litt mer dybde i motivet-(tror jeg da.). En liten venstre helling? MVH Harald G. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ett godt komponert bilde med kjente kjære elementer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Enig med du. Likte de to forrige bedre kanskje. Greit nok dette også da. Ikke så sikker på s/h her. 3'er herfra! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk for kommentarer. Det at dette ble s/h var egentlig et uhell... jeg hadde fått bort tre store telefonstolper her, og kom så til å ''vimse'' over fargetone-rutene, og så låste det seg på s/h. Får se en gang siden, om jeg går helt tilbake til start og prøver igjen, med farger i behold da helst:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg