Gå til innhold

Sapphire Radeon 9500 128 mb, holder det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal gå glatt på mange spill vi har i dag og den skal fungere bra på HL2 også ;-)

Annbefalte systemkrav på Counter-Strike: Condition Zero:

Preferred:

Pentium III 800 MHz

128 MB RAM

32+ MB Video Card

Som du ser her har du valgt et kort med 4 ganger mere minne enn annbefalt så jeg tør mene det skal gå veldig bra her :yes:

Lenke til kommentar

Kjører du softmod'en på det kortet slik som jeg har på mitt Sapphire 9500 non PRO 128 MB, da vil du få mer enn nok hastighet for Doom 3 og alle andre spill som kommer i det nermeste året for ikke å si de neste to årene. :yes:

Det kortet der støtter foresten overklokking uten at man må flashe det.

Kjøleren er god nok til at man kan klokke coren til ati radeon 9700 PRO hastigheter uten problem.

Lenke til kommentar

Tror nok det skal funke ja,

Vennen min har en TNT2 Ultra kort, og den fungerer faktisk på de fleste spillene i dag. Så jeg kan ikke se noen grunn til at et Radeon 9500 ikke skal fungere på spill de nærmeste årene.

Selv om spillprodusentene hele tiden lager krevende spill så er det vel smarte nok til å skjønne at de ikke kan forvente at folk skal kjøpe et nytt skjermkort for å spille det.

Lenke til kommentar
Psdata har noen å 50 connect 3d radeon 9500 kort liggende.

Ja så det jeg og... Men hvordan er disse ift. Sapphire sine. Ett fett? Her på forumet blir det stort sett anbefalt Sapphire men har hørt fint lite om andre Radeon kort. Noen som har erfaringer og eventuelt funnet forskjeller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...