Bertelsen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Trenger en stillegående PSU til mitt oppsett. Har bestilt en I5 2500K, og jeg skal bruke et 560 TI. Jeg kommer kanskje til å overklokke litt, men ikke mye. Det er snakk om en stue-pc. Den bør være rimelig, men jeg er ikke ute etter det billigste. Har tittet litt på Corsair og Seasonic, men jeg er usikker på hvor mye watt jeg trenger. Det skal inn i et Lian Li PC-Q08, det står at det er plass til en vanlig ATX-PSU, men hvis det finnes noen små ATX PSU ville det vært supert. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tipper du vil klare deg med rund 500W, men var jeg deg ville jeg valgt en litt overdimmensjonert psu med god effektivitet, som fungerer vifteløst ved lav belastning. f.eks Corsair AX850. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Den virker veldig fin, men samtidig ganske så kostbar. Kan denne fra Seasonic gjøre samme nytten? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den Seasonic'en er et greit valg. Du kan også vurdere en NZXT Hale90 550W, som koster akkurat det samme. Det er kanskje den beste PSU'en du får her til lands i den prisklassen. Den er dessverre ikke modulær og den kommer med mye kabel. http://cdon.no/elektronikk/nzxt_hale_90_psu_-_80%2bgold_-_550w-13638987 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Evt denne - som fikk stempelet "Anbefales" av HW.no: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601840 Har den selv (har samme hw som deg), og er veldig fornøyd med den. Stabil, stillegående, 750W, modulær(ish). Endret 13. oktober 2011 av djorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå