Inc Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vilt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tja, det er vel neppe nødvendig med slakt, men det første jeg ville gjort, var å legge på en mørkere bakgrunn. Ikke svart, men en eller annen gråtone. Detaljene kommer bedre frem da. Komposisjonsmessig ville jeg nok kuttet ørlitt i toppen. Føler at det er litt midtdelt. Bryggen ligger fint i bilderammen. Lyset i forgrunnen, blir litt unaturlig for meg, men du verden, dramatikken har du fått frem. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ville nok dempet lyset inne på land. Da ville stemningen stått frem mer dramatisk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bra dramaturgi! Likte måten lyset er brukt på her. Mulig en strammere komp kunne vært noe.... (lite kutt på alle sider).... Bør sees med kullsvart bakgrunn dette! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ett spennende og annerledes bilde som fenger. Fin komposisjon og balanse i bildet. Flotte fargetoner. Kanskje ett ørlite kutt til venstre og nede? Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ett bilde som fanger min innteresse med en gang. Liker i grunnen hele settingen. Veldig bra Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 spennende bilde ...Liker Lenke til kommentar
WidOls Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tøft, har sans for mørke bilder, liker det du har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg