tomscott3 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei Jeg har laget en blogg for menn: Gutts.no Hva synes dere? Har dere noen tips? http://GUTTS.no Endret 12. oktober 2011 av tomscott3 Lenke til kommentar
pmba Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kult det! Rent designmessig synes jeg det var litt kjedelig, kanskje piffe opp logoen litt? Og hva med litt flere menyvalg, eksempelvis arkiv, om nettstedet, kontaktside o.l. Ellers er det bare å peise på med innhold som vi gutter digger, gjerne flere bilder! Google-tekst-annonsene synes jeg var litt for irriterende plassert. Stå på Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei Måtte lage ny bruker, jeg er tom Hva kan forberedes ellers? Kan noen gi litt ris?? Hvilke temaer ellers, vil dere lese? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Kanskje du skulle hatt gavetips for jenter istedenfor gavetips for menn? I og med at bloggen er rettet mot menn, og menn vet jo som regel hva menn liker. ^^ Temaer som jeg liker: - Vitenskap (noe interessant selvsagt). - Lyd og bilde nyheter. Endret 31. oktober 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Mann123 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Føler nå jeg har funnet en stil for min side, satser mer på fine produkter, med artikler om andre temaer en gang i blant. Føler jeg er bedre i å skrive om enkelte produkter, og ikke store masser. Håper dere er enige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå