kalli Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Når jeg skal se NRK Nett-TV eller andre ting som sees i WMP så er skjermen/spillevinduet helt svart. Hvorfor? Håper på raske og kloke svar:) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) NRK Nett TV funker bra hos meg - ingen feil. Windows 7 Pro X64 Firefox 7.0.1 med plug-in : Microsoft Windows Media Player Firefox Plugin 1.0.0.8 (2007) Endret 12. oktober 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei. Har firefox selv og testet ut en film på NRK Nett, ble bedt om å installere WMP 11. Filmen funka etter det. Stod "kobler til medier..." en liten stund først, men så gikk den. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Har Windows 7 og samme pluginen som deg, men fungerer fortsatt ikke :/ Har funket før, men den sista uka har det sluttet å funke. Kan ikke engang høyreklikka på skjermen (firkanten der videoen skulle blitt spilt av). Lenke til kommentar
kalli Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Virkelig bare jeg som har dette problemet? Ingen som vet om noen mulig løsning? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Virkelig bare jeg som har dette problemet? Ingen som vet om noen mulig løsning? Hei.. På Websiden til NRK Nett TV, oppe i høyre hjørne åpne innstillinger... Om det er valgt Mediaplayer som avspiller endre det til Silverlight, se om det funker da... Endret 22. oktober 2011 av Heia Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Hei hadde samme problemet. Måtte kopiere manuelt noen dll filer til ...firefox/plugin mappa. Gi meg litt tid så skal jeg prøve å finne linken til de dll filene EDIT: Forresten lettere å bare hente de fra min egen mappe. PM meg eposten din så sender jeg deg den. Et tips til alle sammen: Har dere testet ut Pale Moon? En slankere Firefox som er mye kjappere. Anbefales! Endret 22. oktober 2011 av Johnny2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå