Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ekstremt treg ISDN lasting under Win update

Anbefalte innlegg

Formaterte maskinen i dag, og når det var på tide å starte oppdateringen av windows igjen, fikk jeg litt problemer.

Mitt eksterne Dynalink modem har jeg hatt litt problemer med før, at hver gang jeg skulle bruke den, så måtte jeg installere drivere og tilkoplinger om og om igjen. Så jeg tok ned de siste driverne fra nettet.

Det som skjer er at når jeg ser på status vinduet for nedlasting, så på mottatt så kommer det utrolig mange "feil" mottakelser, ved nedlasting av 1MB så var det mottat litt over 200 feil, og den lastet nesten ingen ting ned, noen få kilobyte her og der, og dette var mens jeg tok ned Service Pack 1.

Men når jeg koplet til Explorer og gikk på vanlige nettsider, så gikk den fortsatt tregt, men litt lettere.

Noen som kan hjelpe, eller burte jeg kjøpe et PCI modem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe, eller burte jeg kjøpe et PCI modem?

Nytt PCI-modem koster rundt 200,- så du får vurere hvor mye du gidder og klundre for og spare de pengene.

Det høres jo rimelig suspekt ut med disse problemene samt at du må reinnstallere det til stadighet.

Lenke til kommentar

Drivere på Dynalink hjemmeside har jeg opplevd ikke fungerte ( tilhørende TAS106W-H ), og når jeg sammelignet størrelsen på driverpakka der og på http://www.askey.com/html/driver1.html#ISDN så var det betydelig forskjell, og denne fungerte prikkfritt.

Hvis du finner driver til din modell/OS så ville jeg testa ( etter og ha kjørt en 'RegClean' først, hvis den heter det da... men altså før oppdatering rensk registret for gamle modem-drivere ) -

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...