Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge en gutt


Liddie123

Anbefalte innlegg

Eg er veldig uenig. Om man ikke liker eller er komfortabel med å gjøre noe i senga så skal man heller ikke gjøre det. Og partneren skal heller ikke presse deg til å gjøre det. Så får man derifra vurdere om den tingen(suge, slikke, analsex, ri, sex utendørs, bdsm etc) partneren ikke vil gjøre er såpass viktig at man vil avslutte forholdet. (og min subjektive mening er at så lenge sexlivet/forholdet ellers er bra, skal ikke en enkelt fetish ødelegge forholdet)

 

Om vi trekker frem mer fetish-aktiviteter så er eg sikker på at de fleste er enige, og eg mener at det er det samme. For eks analsex. Om typen er veldig gira på det, skal da jenta være med på det kun for typen sin? Hva med bdsm? Trekant? Swinging?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dama mi har syntes at min penis har vært heslig og dermed kun ville rørt den med musa, så ja, da er det for meg noe galt en plass. JEG skjønner ikke at hun da engang hadde blitt opphisset av å holde på med noe så heslig jeg da - jeg personlig tenner av ting jeg ikke syns er heslig. Det er vel en fetisj å tenne på heslige ting også, men for meg blir altså dette noe unormalt og ikke noe som hadde blitt et forhold utav. Du får bare kalle det 'galt en plass' at jeg syns det, men det er nå slik jeg ser på det.

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...