nomore Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eg er veldig uenig. Om man ikke liker eller er komfortabel med å gjøre noe i senga så skal man heller ikke gjøre det. Og partneren skal heller ikke presse deg til å gjøre det. Så får man derifra vurdere om den tingen(suge, slikke, analsex, ri, sex utendørs, bdsm etc) partneren ikke vil gjøre er såpass viktig at man vil avslutte forholdet. (og min subjektive mening er at så lenge sexlivet/forholdet ellers er bra, skal ikke en enkelt fetish ødelegge forholdet) Om vi trekker frem mer fetish-aktiviteter så er eg sikker på at de fleste er enige, og eg mener at det er det samme. For eks analsex. Om typen er veldig gira på det, skal da jenta være med på det kun for typen sin? Hva med bdsm? Trekant? Swinging? 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Poenget mitt er vel at hvis noen syns den andres kjønn er heslig, så er det galt en plass. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor det? Noen liker melk, andre ikke. Noen liker å ri, andre ikke. Folk er forskjellige, også under dyna. Og om man ikke klarer å akseptere det, da er det noe galt en plass. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hvis dama mi har syntes at min penis har vært heslig og dermed kun ville rørt den med musa, så ja, da er det for meg noe galt en plass. JEG skjønner ikke at hun da engang hadde blitt opphisset av å holde på med noe så heslig jeg da - jeg personlig tenner av ting jeg ikke syns er heslig. Det er vel en fetisj å tenne på heslige ting også, men for meg blir altså dette noe unormalt og ikke noe som hadde blitt et forhold utav. Du får bare kalle det 'galt en plass' at jeg syns det, men det er nå slik jeg ser på det. Endret 13. oktober 2011 av kandasa 1 Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 ... kjeften full av rått kjøtt er så ekkelt! Suger du pikk eller? Nei, jeg er hetro og det er en vagina det er snakk om og det er kjønnsleppene jeg sikter til. Fitte er deilig og være inni men ekkelt og smake/suge og slikke på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Høres ut som om du snakker om et boblebad. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Du blir flinkere til å suge med tiden. Det tar lengre tid i begynnelsen, men kortere tid etterhvert som du blir flinkere til å suge pølsa Suging er godt! Anonymous poster hash: 2ec2b...456 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du blir flinkere til å suge med tiden. Det tar lengre tid i begynnelsen, men kortere tid etterhvert som du blir flinkere til å suge pølsa Suging er godt! Anonymous poster hash: 2ec2b...456 Det har gått tre år. Tror personen har lært mer med tiden. Anonymous poster hash: 3ee52...2f6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har nok tatt tiden til hjelp nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg