Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge en gutt


Liddie123

Anbefalte innlegg

(IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!)

Rolig nå. Der var der latente følelser inne i bildet gitt.

 

Hvem av dem er dama mi da? Vi elsker hverandre og har hatt fabelaktig kjemi de 6 årene vi har vert sammen, men siden vi begge to er hverandres aller første kjærester er vi like rævva til og kline/suge/slikke begge to! Når hun suger meg er det fordi hun elsker meg og tror jeg liker det, og hun har faktisk litt glede av det selv også! Men hun er elendig (IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!) og selvom jeg er snill og holder kjeft og tenker: stilig jeg blir sugd, det har jeg aldri blitt før, så er det ikke godt altså!

Det må du nesten kjenne etter selv. Eg kan ikke si hvordan det føles når hun suger deg.

 

Men for deres skyld så bør dere i det minste være ærlige. Si det til henne at du føler hun gjør det feil, men at du setter pris på at hun vil. Og deretter sier du hva som er feil, og ser om hun forbedrer seg. Dersom du faktisk ønsker det. Om du ikke får noe ut av det så kan dere bare droppe det.

 

Og be hun om å fortelle hva hun liker eller ikke liker når du slikker henne, så får du også forbedret deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hun er elendig (IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!) og selvom jeg er snill og holder kjeft og tenker: stilig jeg blir sugd, det har jeg aldri blitt før, så er det ikke godt altså!

Du kan jo alltids prøve å guide henne til å bli bedre. Så slipper du elendige BJ-s.

 

Slik du legger det frem er det strengt tatt din egen feil at det ikke er godt. Kommunikasjon er nøkkelen. Fortell hva som er godt og hva som ikke er godt. Da blir alt så mye bedre.

Å "være snill" og holde kjeft er bare å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Litt som damer som faker orgasme og så klager til venninner at fyren er dårlig i senga. Så lenge den andre parten faker så tror man jo man gjør det riktig og da trenger man ikke forandre noe.

Lenke til kommentar

Men hun er elendig (IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!) og selvom jeg er snill og holder kjeft og tenker: stilig jeg blir sugd, det har jeg aldri blitt før, så er det ikke godt altså!

Du kan jo alltids prøve å guide henne til å bli bedre. Så slipper du elendige BJ-s.

 

Slik du legger det frem er det strengt tatt din egen feil at det ikke er godt. Kommunikasjon er nøkkelen. Fortell hva som er godt og hva som ikke er godt. Da blir alt så mye bedre.

Å "være snill" og holde kjeft er bare å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Litt som damer som faker orgasme og så klager til venninner at fyren er dårlig i senga. Så lenge den andre parten faker så tror man jo man gjør det riktig og da trenger man ikke forandre noe.

 

Jammen jeg vil ikke såre henne, og det viktigste i senga er jo att dama har det bra!;)

Lenke til kommentar

Jammen jeg vil ikke såre henne, og det viktigste i senga er jo att dama har det bra!;)

Det viktigste er at begge har det bra.

 

Ja, og jeg har jo forsåvidt det, jeg mener vi har jo aldri opplevd noe bedre noen av oss, og bare det att vi fant hverandre og endelig får en sjangse til ting som vi hittil bare har sett på film, hørt eller lest om gjør att vi ikke er så kravstore! Bare kjemien og kjærligheten er der så er det dritgodt uansett! Man blir ikke så kravstor når man ikke har noe og sammenligne med! Og ingen er perfekte! Jeg foreksempel slikker aldri fitte, men det er fordi jeg synes det er direkte ekkelt!

Lenke til kommentar

Jammen jeg vil ikke såre henne, og det viktigste i senga er jo att dama har det bra!;)

Feil holdning. Begge skal ha det bra. Ikke bare den ene parten. Hvorfor gjøre seg selv til martyr? Det fører ikke noe godt med seg. Martyrholdninger har drept mange forhold.

 

The more you suffer

The more it shows you really care

Right? Yeah yeah yeah

 

 

Så ikke vær så redd for å såre henne. Etter seks år burde dere ha klart å kunne kommunisere og komme med konstruktive forslag uten at det trengs å bli "en greie".

Lenke til kommentar

Jammen jeg vil ikke såre henne, og det viktigste i senga er jo att dama har det bra!;)

Feil holdning. Begge skal ha det bra. Ikke bare den ene parten. Hvorfor gjøre seg selv til martyr? Det fører ikke noe godt med seg. Martyrholdninger har drept mange forhold.

 

The more you suffer

The more it shows you really care

Right? Yeah yeah yeah

 

 

Så ikke vær så redd for å såre henne. Etter seks år burde dere ha klart å kunne kommunisere og komme med konstruktive forslag uten at det trengs å bli "en greie".

 

Martyr er vel og ta i! Jeg LIDER jo akkurat ikke! Men vi får bare droppe blowjobben!

Lenke til kommentar

Er vel ganske inviduelt... Og kommer vel an på mannen og.. Min samboer kan jeg suge lenge, og han holder ganske lenge under samleie og ( Noe jeg syns er topp) Mens min eksmann kom i løpet av 2-5 minutter.... Ikke fullt så digg....

 

Så tror det varierer mye, men jeg selv vil foretrekker en mann som holder ut litt ;)

Lenke til kommentar

Hvem av dem er dama mi da? Vi elsker hverandre og har hatt fabelaktig kjemi de 6 årene vi har vert sammen, men siden vi begge to er hverandres aller første kjærester er vi like rævva til og kline/suge/slikke begge to! Når hun suger meg er det fordi hun elsker meg og tror jeg liker det, og hun har faktisk litt glede av det selv også! Men hun er elendig (IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!) og selvom jeg er snill og holder kjeft og tenker: stilig jeg blir sugd, det har jeg aldri blitt før, så er det ikke godt altså!

 

Har du vurdert å være ærlig med henne? Gi henne tilbakemelding, si hva du liker ekstra godt mens hun holder på?

Lenke til kommentar

Dama mi liker godt når ho ligger på ryggen og spriker beina, så kysser jeg på innsiden av lårene rundt fitta. Det er ett slags forspill hun elsker veldig høyt. Når jeg bare ligger der og kysser innsiden av lårene rundt skrittet, men ikke berør henne i skrittet før etter ett par minutter. Det er ett elskverdig forspill som jeg tror flere kan like.

Lenke til kommentar
Er det motsigende? Om han ikke liker å slikke så kan han vel gjøre det godt på andre måter?

Like å slikke eller ei, så slikker man uansett hvis damen er det viktigste. Han var jo ikke så viktig tydeligvis, eller var han det plutselig likevel?

Harmonerer ikke for meg at noen har en slik holdning til slikking når damen skal liksom være i fokus slik. 'Hæsligheten' hans til slikking ligger i hans hode (selvfølgelig skal renslighet være bra, ingen sopp eller utflod). Hvis damen er i fokus, så vet han via kommunikasjon hva hun liker og det å ha testet ut ting. Hvis han hverken har snakket med henne, prøvd eller annet, så kan man vel neppe si at damen er i fokus akkurat - harmonerer ikke for meg som sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er det motsigende? Om han ikke liker å slikke så kan han vel gjøre det godt på andre måter?

Like å slikke eller ei, så slikker man uansett hvis damen er det viktigste. Han var jo ikke så viktig tydeligvis, eller var han det plutselig likevel?

Harmonerer ikke for meg at noen har en slik holdning til slikking når damen skal liksom være i fokus slik. 'Hæsligheten' hans til slikking ligger i hans hode (selvfølgelig skal renslighet være bra, ingen sopp eller utflod). Hvis damen er i fokus, så vet han via kommunikasjon hva hun liker og det å ha testet ut ting. Hvis han hverken har snakket med henne, prøvd eller annet, så kan man vel neppe si at damen er i fokus akkurat - harmonerer ikke for meg som sagt.

 

Nå har det seg slik att dama mi er innkontinent, så selvom hun dusjer og skrubber seg like før vi har sex så er det ikke altid like delikat der nede uansett. Dessuten tror jeg att selvom hun hadde vært aldri så renslig og faktisk IKKE lidd av innkontinens eller noe som helst annet i det hele tatt så ville jeg ikke likt det allikevel, kjeften full av rått kjøtt er så ekkelt! Blir som og spisse vassen sushi og bare tanken på RÅ fisk gjør meg kvalm! Kokt torsk derimot er digg.

JA, hun er det viktigste, men det er ikke no fanatikk i det utrykket, det finnes nok av andre måter. Massasje, fransk kyssing, speedbåt mellom puppene med suging slikking av de osv. ALT i løpet av FORSPILLET MÅ IKKE på død og liv dreie seg om kjønnet, ditt skal man jo under hovedretten allikevel!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...