do_or_die Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei. Kjøpte en MSI GT683R for noen uker siden, som kom med en 500 gb harddisk. I samme sleng kjøpte jeg en Crucial M4 120 gb SSD for å sette inn i pcn. Jeg fikk hjelp fra en kompis som satte SSDn der 500 gb sto, og flyttet 500 gb-disken til harddisk-slot nummer 2. Etter ca 2 uker fikk jeg ikke kontakt med harddisken, og jeg hører at den ligger løst inni pcn. Kompisen min mente vi kanskje kunne kjøpe et slags lite stativ for å mounte 500 gb-disken slik at den satt helt fast, men vi har ikke klart å oppdrive noe slikt. Noen som har erfaring eller tips til hva vi kan gjøre, eventuelt hva jeg kan kjøpe for å forindre dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 På bærbare MÅ harddisken sitte i en ramme. Disse finner du enten ved å kontakte produsenten eller tråle Ebay. Denne MÅ DU HA, i allefall om de skal flytte på maskinen om du ikke liker disk krasj og datatap. Lenke til kommentar
do_or_die Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Tusen takk for svar! Jeg er som sagt ikke så veldig inne på data, og vet ikke helt hva jeg skal ha... Noen som kunne linket til produktet jeg trenger, eller kan gi meg en pekepinn? Skal sende av gårde en mail til MSI i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå