AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Arh... kjenner jeg er møkklei det der jaktinstinktet på mannfolka! Her er saken: Vært sammen med kjæresten min i noen få måneder (i tyve årene), og merker allerede at han ikke er "like" giret på meg som før. Om det er det at han er lei eller om det er det at han ikke lenger trenger å stresse, vet jeg ikke. Håper sistnevnte. Han tar kontakt med meg hver dag og vil være med meg ofte. Men det er når jeg er med han at jeg merker han kanskje er litt mer tilbakeholden med bla kosing, holde hender, søte ord osv. Den siste måneden har vi vært mye sammen. (3-4 dager i uka. Sovet hos hverandre mye.) I går kveld etter en jentekveld bestemte jeg meg for å dra ut til kjæresten min på "overraskelses" besøk. Jeg kan vel si at jeg ikke ble møtt med den store gleden jeg hadde håpet på. Han smilte og gav meg et kyss, så var det med det... Jeg må innrømme jeg hadde håpet på en større reaksjon. Forrige gang jeg kom på overraskelsesbesøk (to mnd siden) kastet han meg rundt som en filledukke av glede. (satt på spissen!) Jeg sov over hos han og merket at han ikke var like mye på meg som for kanskje en mnd siden. Tidligere kunne han ikke ligge nær meg nok, og vi lå omtrent smeltet/flettet sammen. Nå var det mer en arm rundt.. Ja.. dere skjønner tegningen. Det er så typisk! når jeg virkelig kjenner jeg er blitt forelsket, så "roer" han seg ned. Mens når jeg tidligere ikke var "helt solgt" til han, så var han KONSTANT på meg. (holde hender hele tiden, sende melding, ringe, være med meg, kose, kysse ALT!!) Han er det nå også da bare ikke like mye. Og jeg synes det er skummelt, fordi vi bare har vært sammen i 2 mnd og enda ikke kommet til "elsker deg" stadiet. Er så redd det skal kjølnes før den tid. Tips? Er han ikke like forelsket lengre eller? Krever jeg for mye? Og gutter: Liker dere når vi holder igjen av og til? P.S Jeg vet at det helt sikkert hjelper om jeg holder meg litt unna han inni mellom, for at han skal kunne savne meg litt. Men jeg har så inderlig lyst å bare hengi meg over til han nå og ligge i armene hans 24/7!!! (Æsj, slik er det når man har blitt forelsket... Jeg vil ikke holde igjen nå! ) Postet av anonym: 261fe73524094aa192af707143915f40 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Han har fått det han ville ha, sex. Hva mer forventet du? Og ut i fra alle smilefjesene kan jeg anta at du er mye yngre enn han? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Man blir lei av å pule samma dama 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Man blir lei av å pule samma dama Så det dere sier er at gutten er lei av meg? Han vil jo ofte være sammen med meg :-( TS Postet av anonym: 8de30816139f7a5c2eec408acb345a0a Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke lei av deg, men det kan bli litt mye 'klenging' tror jeg. Greit å få puste innimellom også vet du - men hyperventilering er heller ikke så greit, så en plass imellom er helt greit lissom Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ok, så det du sier er at du har drevet å holdt igjen i to måneder mens du "Ikke var helt solgt på han", så har han tilpasset seg din tilbakeholdenhet, og etterpå lurer du på hvorfor det har blitt sånn? 6 Lenke til kommentar
largem Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er akkurat sånn jeg har det, bare at dama ikke vill ha sex en gang:( Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Da synes jeg largem og TS og bli kjærester. woop woop 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Og gutter: Liker dere når vi holder igjen av og til?Postet av anonym: 261fe73524094aa192af707143915f40 Hva mener du med å holde igjen? Nekte sex for at han ikke skal få viljen sin? Det er turn off, gammeldags, og eg tror du har sett for mye på sex og singelliv. Eg må ikke ha sex på første date, for å si det slik. Men om eg oppdager at vedkommende bruker sex som et maktmiddel er det på tide med en "samtale". Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Dette er helt normalt, TS, det trenger ikke å bety noe som helst. Prat med han, kanskje han ikke vet helt hvordan du vil at han skal være mot deg på grunn av at du har vært tilbakeholden før? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ts her Jeg tror ikke han er lei av meg akkurat, er vel kanskje det at han roer det ned litt pga at han har fått bekreftelse at jeg er "betatt" tilbake som han. Synes bare det er kjipt med denne katt og mus leken. Jeg må nok holde igjen en del ja... Merkelig nok tar han kontakt hver dag og vil være sammen med meg. Selv om jeg merker han har blitt mer komfortabel med han. Hvorfor vil han være så mye sammen med meg? Er han ikke redd for å miste lysten helt? Postet av anonym: 8de30816139f7a5c2eec408acb345a0a Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tror han liker deg men ta ting med litt ro og muligens han ikke hadde lyst på besøk den ene kvelden. Ikke driv slik dramatull, snakk heller ut om det. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Beklager å skuffe deg TS, men de fleste gutter er slik at når dem har pult en dame noen ganger, vil de ha en ny. Det er bare slik vi er biologisk. Men hvis han liker å være med deg, ikke er avvisende og ikke er utro har du ikke noe å klage over. Det ordner seg nok skal du se. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva med å snakke med ham direkte om det du tenker og føler, i stedet for å tro at fremmede på et forum skal vite hvorfor din kjæreste gjør som han gjør? Vi kjenner ikke ham, og den eneste måten du virkelig kan få svar er å snakke med ham. Hvordan skal forholdet ellers fungere, hvis du i stedet satser på å spille et spill basert på hva (ofte) unge gutter på et forum sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå