godingen00 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei, jeg er en gutt på 18 år, og har tenkt å drive med styrketrening, spesielt nå når fotballsesongen er over. Må bygge meg opp til neste sesong, gå opp i vekt og muskelmasse. Lurer på om noen kan hjelpe meg med program. Får trent alt fra 2-4 ganger i uken, 4 når det er pause, men det er ikke enda. Har tenkt på dette: A Knebøy Benkpress Pullups u/vekter Dips Planken Situps B Knebøy Militærpress Markløft Pullups m/vekter Planken Situps Så trene A,B,A.... osv. Noen som har noen andre forslag? Kanskje et fullkroppsprogram istedet? Foreløpig kan jeg ikke trene markløft og knebøy pga skade i ryggen, men skal begynne på når jeg er bra igjen. Trene det andre imens. Mvh godingen00 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva med dette? A: Knebøy Benkpress Roing Pullups Mage B: Knebøy Militærpress Markløft Dips Mage Ta 5 sett på alt, og rundt 5 reps på alt. På mark pleier jeg ta 2 sett. pullups og dips kan du ta 3 sett med så mange reps du orker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå