tharshan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Kjøpte meg MSI laptopen som var på tilbud hos Lefdal. Instalerte Office og når eg skriver, så kjem det kun eit tegn pr sekund, og alt fryser iløpet av den tiden. Eg har ikkje anelse kva eg skal gjere. Er jo umuleg å gjere oppgåver. Nokon som kan hjelpe meg? Det er snakk o word og office 2010 meina eg.Eller kanskje eldre. Men det er den nyaste layouten. Med docx fil. Er litt forbanna og desperat. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hmm, det ser ut som det er flere som har dette problemet. Noen sier de fikset det ved å bytte batteri, men vet ikke helt om dette stemmer. Du kan ihvertfall koble til et annet keyboard via usb og se om det hjelper. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Med MSI laptopen? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Ja, at du kobler til et eksternt keyboard. Endret 12. oktober 2011 av Metaldude Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hmm, kan ikkje sjå for meg at det skal vere problem. For at eg kan ikkje gjere noko anna mens alt blir skrivet på skjermen. Hvis du skjønna kva eg meina. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt usikker på hva du mener. Jeg googlet bare problemet ditt og så at det var flere der ute som slet med trege MSI laptoper. Et av tipsene var å bruke et eksternt keyboard, noe som hjalp for noen. Pc'en kunne også bli treg hvis du har oppgradert OS'en til Vista fra XP, noe du sikkert ikke har gjort siden PC'en er ny(?). Her er link til forumet ihvertfall. Kanskje du kjenner deg mer igjen når du leser det selv. Typing from keyboard is slow, it can't keep up. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Altså. La oss seie at eg skriver ein setning på 50 bokstavar veldig kjapt. På skjermen kjem ei og ei bokstav for kvart sekund/halvte sekund. Når dette skjerm er også musepekeren fryst. Det gjeld ikkje berre for word. Men for alt eg skriver. Skal prøve med ekstern tastetur. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det høres jo ut som den er overopphetet. Sitter du med den i senga/på fanget, sperrer for viftene? Du kan jo ringe til Lefdal. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Det var nok batteriet. Tok ut av batteriet og lot dataen gå på strøm. Vips, så fungerte den. Er det altså batteriet som har blitt så dårleg på så kort tid? (3 veker) Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det kan hende. Har ikke noe erfaringer med det merket. Du har vel garanti på den. Snakk med Lefdal om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå