Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen fryser når eg skriver og teksten kjem seint på ny PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg MSI laptopen som var på tilbud hos Lefdal.

Instalerte Office og når eg skriver, så kjem det kun eit tegn pr sekund, og alt fryser iløpet av den tiden. Eg har ikkje anelse kva eg skal gjere. Er jo umuleg å gjere oppgåver.

Nokon som kan hjelpe meg? Det er snakk o word og office 2010 meina eg.Eller kanskje eldre. Men det er den nyaste layouten. Med docx fil. Er litt forbanna og desperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva du mener. Jeg googlet bare problemet ditt og så at det var flere der ute som slet med trege MSI laptoper. Et av tipsene var å bruke et eksternt keyboard, noe som hjalp for noen. Pc'en kunne også bli treg hvis du har oppgradert OS'en til Vista fra XP, noe du sikkert ikke har gjort siden PC'en er ny(?).

Her er link til forumet ihvertfall. Kanskje du kjenner deg mer igjen når du leser det selv.

Typing from keyboard is slow, it can't keep up.

Lenke til kommentar

Altså. La oss seie at eg skriver ein setning på 50 bokstavar veldig kjapt. På skjermen kjem ei og ei bokstav for kvart sekund/halvte sekund. Når dette skjerm er også musepekeren fryst. Det gjeld ikkje berre for word. Men for alt eg skriver. Skal prøve med ekstern tastetur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...