eriknor Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Oktobermåne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Veldig behagelig å se på med de duse fine fargene, og månen er jo prikken over i'en. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Usikker på hvilke rettning du vil men på den minimalistiske siden er for mye i bildet til at beskuer kan få tenke selv, overlater lite til fantasien for å si det sånn. Som landskap med måne ved havet mangler momenter som holder interressen oppe, her må det enten inn noen linjer, fasonger, motiver eller objekter som kan bære bildet med dette som bakgrunn/forgrunn. For å si det rett ut, blir dette som å spise skiver uten pålegg, litt for tørt for min del sterk toer fra meg Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 super vakkert Erik,helt fantastiske farger og go stemning..smil Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eksemplarisk plassering av månen! Fin stemning når månen er såpass klar! Ville kanskje kuttet noe til ve. forbi den mørke busken i vannet, slik at du får et "renere" uttrykk! Likte dette uansett jeg da! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 En enkel og god komposisjon som er lett å hvile øynene på. Behagelig Erik. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Liker ekstra godt månespeilingen i vannet. Flotte farger og godt gjennomført Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg må si meg uenig med Inc - jeg savner ikke noe blikkfang her. Er også usikker på om en beskjæring på venstre side vil hjelpe da månen kommer for langt til venstre. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For meg blir dette noe flatt og "kjedelig". Selv om fargene er behagelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg