Knebba Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei SKal bygge opp et hifianlegg nå og begynner med forsterkeren. Skal primært brukes til musikk, og film plutselig en gang i blant. Var innom soundgarden og hifiklubben i dag for tips. Soundgarden anbefalte surroundforsterker (denne), hifiklubben anbefalte denne. Jeg vil tro ren stereoforster er hva jeg burde gå for, da film/surroundlyd ikke er viktig (soundgarden stod fast på at var det minste sjangs for dette burde jeg gå for HKen). Hifiklubben mente i tillegg at jeg burde gå for modellen hakket over. Dette fordi høytalerne jeg har nå (bygget da jeg var 14 år) er disse fra Ljudia, på grunn av de store basselementene. Disse høytalerene skal byttes ut i neste steg med noe som har bedre og klarere lyd. Har noen her kommentarer til dette? Andre tips til forsterker? Vurderer NAD c375BEE da det er kjipt å måtte kjøpe en ny en når lillebror NADen blir for liten igjen om noen år. Endret 12. oktober 2011 av kennteh Lenke til kommentar
slimer Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 På soundgarden.. Der har de primare i21 på tilbud til 6k som er verdt å ta en titt. Strømsterk med god lyd. Om den passer til komboen din, det kan bare du og dine ører avgjøre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå