Stalthy Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heisann! Jeg lurer på om dere kan anbefale en bok som er kritisk til DDR. Altså ikke imot, men heller ikke for DDR. Helst engelsk men norsk er greit. Jeg hadde helelr ikke sagt nei til en bok om lenin, stalin + sovjet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eh, bok? Tror nok at www er bedre og mer oppdatert. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Leser raskere på bok føler jeg, papiret er bare deilig å se på. Men hvilke artikler kan man stole på? Tenkte på bøker noe ala Auschwitz: The Nazis and the 'Final Solution'. Den liker jeg ganske godt (har kommet ca halvveis) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Men, når du sier DDR? Snakker du om RAM eller Dance Dance Revolution? Eller tenker du egentlig på DRM? Den kopi beskytelsen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tenker du på datalagringsdirektivet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå var du KJEMPE morsom. Han spør ikke om Dance Dance Revolution i litteratur-forumet. Øst-Tyskland før Berlinmuren falt. 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå kan det jo godt hende at han er ute etter litteratur om Dance Dance Revolution. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Mener DDR som i Deutsche Demokratische Republik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå