Gå til innhold

Koster dette penger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Everquest og Everquest 2 koster penger for å spille, however så har de lansert en gratisvesjon av toeren som heter EverQuest Extended. Her kan du spille deler av spillet gratis- men må betale for enkelte features. Les mer her.

Warhammer Online (rimelig bra spill!) koster $14.99 pr mnd.

Rift koster også penger, €12.99 pr mnd.

Darkfall koster €11.77 pr mnd.

Lineage 2 er jeg usikker på månedsprisen, men det krever også en subscription.

Altså; nei, det er ikke gratis. De fleste av spillene kan sikkert kjøres på private servere, noe som ikke er lov og heller ikke vil tilby deg en optimal opplevelse av spillene :)

Lenke til kommentar

Everquest og Everquest 2 koster penger for å spille, however så har de lansert en gratisvesjon av toeren som heter EverQuest Extended. Her kan du spille deler av spillet gratis- men må betale for enkelte features. Les mer her.

Warhammer Online (rimelig bra spill!) koster $14.99 pr mnd.

Rift koster også penger, €12.99 pr mnd.

Darkfall koster €11.77 pr mnd.

Lineage 2 er jeg usikker på månedsprisen, men det krever også en subscription.

Altså; nei, det er ikke gratis. De fleste av spillene kan sikkert kjøres på private servere, noe som ikke er lov og heller ikke vil tilby deg en optimal opplevelse av spillene :)

Nei takk! Ikke privat server . Det er så mye virus også videre der.. Jeg har 2 i klassen som har prøvd og datamaskinene deres er ødelagt:) Men takk for svarene

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Grunnen til at de blir infisert med virus er at de ikke har peiling på hva de holder på med. Les dere opp på Privat servers til det gjeldende spillet og så tester dere. Ikke hopp direkte på og laste ned!

Da er det klart at dere fucker opp.

Jeg har prøvd det før, men det ble bare tull;-)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...