Gå til innhold

Geforce FX 5800?

Talker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er fx 5800 non ultra..tror det skulle tilsvare ati 9700non pro,men om det gjør det er en annen sak.

400mhz på gpu 800mhz på ram og ca 13 i båndbredde.

vet ikke så mye om dette kortet,men ultra kortet har mye krefter,men en del dyrere.

Lenke til kommentar

jeg har selv msi fx5600 m 256 mb ddr ram - er meget fornøyd. Det støyer ikke. Men jeg har hørt at fx5200 og 5800 ikke skal være så veldig bra, i forhold til pris. Jeg trur også fx 5800 er tatt ut av produksjon... så gå for fx5900 om du skal bruke så mye penger på et skjermkort nå. det er et knallbra kort og det er maskinvarekompatibelt med dx9 noe jeg ikke trur ati9700 er. (jeg skrev "trur")

eller du kan vente til oktober eller rundt der for da kommer det noe nytt... men det gjør det jo alltid hehe..

dette koster ca 3800,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

for ca 1200,- extra får du ultra utgaven...

hilsen espresso

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat et slikt Asus GF FX 5800 kort du lurer på her og må si jeg for min del er knall fornøyd med det.

Det at de bråker har jeg aldri opplevd, selv om jeg vet den kan gå i "støvsugermodus" om chipen begynner å bli for varm.

Jeg for min del kan anbefale deg det kortet, har aldri heller opplevd problemer relatert direkte til kortet.

Knall bra ytelse for en billig penge! :)

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat et slikt Asus GF FX 5800 kort du lurer på her og må si jeg for min del er knall fornøyd med det.

Det at de bråker har jeg aldri opplevd, selv om jeg vet den kan gå i "støvsugermodus" om chipen begynner å bli for varm.

Jeg for min del kan anbefale deg det kortet, har aldri heller opplevd problemer relatert direkte til kortet.

Knall bra ytelse for en billig penge! :)

fx 5800 non ultra.

lurer hvor bra ytelse du mener,kan du sammeligne med andre kort eller 3dmark.er litt nyskjerrige på dette kortet.

bruker du aa når du spiller med det !

Lenke til kommentar

Jeg synes FX5800 er et bra kjøp til 2500 kroner, med tanke på at Radeon 9700 er umulig å få tak i, Radeon 9700 pro er veldig vanskelig å få tak i og har steget i pris, og Radeon 9800np fortsatt ikke er kommet i butikkene (?)

Er ikke et Radeon 9800 bedre enn ett 5800, pluss at 9800 ikke har noen "støvsuger"?
Jo. Men så koster det litt mer også. FX5800 har ikke samme støvsugervifta som Ultra versjonen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...