KMNordby Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Karl Johan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) God komposition med gode linjer indover - det røde tørklæde øger fokuspunktets styrke. Regnvejret øger dynamikken og historien i dit billede. De mange paraplyer skaber fælles linjer i billedet. Mener at der mangler sammenhæng mellem tittel og billede - bortset fra at det er Karl Johan - siger titlen ikke noget. Vil foreslå et crop for oven og i højre side for en bedre balance i kompositionen. Vedlægger forslag. Endret 12. oktober 2011 av Websters Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Takk for en sakelig og fyldig kommentar. Skal prøve de crop forslagene dine. Dette med tittel på bilder syntes jeg er vanskelig. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) I Danmark har vi en talemåde der lyder: "Regnvejr og ingen penge" Endret 12. oktober 2011 av Websters Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 God komposition med gode linjer indover - det røde tørklæde øger fokuspunktets styrke. Regnvejret øger dynamikken og historien i dit billede. De mange paraplyer skaber fælles linjer i billedet. Mener at der mangler sammenhæng mellem tittel og billede - bortset fra at det er Karl Johan - siger titlen ikke noget. Vil foreslå et crop for oven og i højre side for en bedre balance i kompositionen. Vedlægger forslag. Jeg har prøvd å crope slik du foreslo og er enig med deg. Det fungerte bedre da. Takk for tips Kjell Martin Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Liker slike bilder da jeg selv tar mye gatebilder. Ville nok ha kuttet litt i toppen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Liker denne formen for formidling rett og slett! Mulig en annen tittel hadde vært noe! Grei 4'er for dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg