neoneo Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har to windows live-mailer jeg vil sette opp på min Samsung og antar jeg må gå via Social Hub for å gjøre dette. Her blir jeg bedt om å legge inn domenenavn og exchange server navn, men aner ikke hva noen av delene heter! Har prøvd mailadressen min på domenenavn og pop3 på servernavn, men dette blir ikke godtatt. Jeg har synkronisert begge windows live-mailene mine gjennom outlook, har det noe å si? HJELP! Lenke til kommentar
neoneo Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ingen som kan hjelpe meg med dette altså? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg har to windows live-mailer jeg vil sette opp på min Samsung og antar jeg må gå via Social Hub for å gjøre dette. Her blir jeg bedt om å legge inn domenenavn og exchange server navn, men aner ikke hva noen av delene heter! Har prøvd mailadressen min på domenenavn og pop3 på servernavn, men dette blir ikke godtatt. Jeg har synkronisert begge windows live-mailene mine gjennom outlook, har det noe å si? HJELP! Regner med at du skal sette opp din exchange mail. Domenenavn pleier å være bedriften din. Exchange server er for eks mail.dinbedrift.no Letteste er å spørre ikt-ansvarlig eller se på oppsette til andre ansatte. Endret 13. oktober 2011 av Icedragon520 Lenke til kommentar
neoneo Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har to windows live-mailer jeg vil sette opp på min Samsung og antar jeg må gå via Social Hub for å gjøre dette. Her blir jeg bedt om å legge inn domenenavn og exchange server navn, men aner ikke hva noen av delene heter! Har prøvd mailadressen min på domenenavn og pop3 på servernavn, men dette blir ikke godtatt. Jeg har synkronisert begge windows live-mailene mine gjennom outlook, har det noe å si? HJELP! Regner med at du skal sette opp din exchange mail. Domenenavn pleier å være bedriften din. Exchange server er for eks mail.dinbedrift.no Letteste er å spørre ikt-ansvarlig eller se på oppsette til andre ansatte. Det er to windows live-mailer jeg vil sette opp, ikke jobb-mailen. Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Vet ikke om det er stor forskjell mellom S og S2, men på S2 så er det bare å gå inn på innstillinger -> Kontoer og synkronisering -> Legg til konto og så velge Windows Live Hotmail under Social Hub-kontoer. Ingen spørsmål om Exchange... Lenke til kommentar
neoneo Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Vet ikke om det er stor forskjell mellom S og S2, men på S2 så er det bare å gå inn på innstillinger -> Kontoer og synkronisering -> Legg til konto og så velge Windows Live Hotmail under Social Hub-kontoer. Ingen spørsmål om Exchange... Det er dessverre forskjell på de to telefonene på akkurat det området... Jeg satte opp windows mailen til min mann på hans nye S2 på null komma niks, på S'en er det mer komplisert, så klart Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke om det er stor forskjell mellom S og S2, men på S2 så er det bare å gå inn på innstillinger -> Kontoer og synkronisering -> Legg til konto og så velge Windows Live Hotmail under Social Hub-kontoer. Ingen spørsmål om Exchange... Det er dessverre forskjell på de to telefonene på akkurat det området... Jeg satte opp windows mailen til min mann på hans nye S2 på null komma niks, på S'en er det mer komplisert, så klart Du gjorde dette, sant? 1. Applications 2. E-mail ( the standard SGS Email) 3. Add new account 4. Fill in Email Address + Password of your Hotmail account 5. Press Manual Setup 6. Chose Exchange Account 7. Domain/Username = ‘Youremail’@hotmail.com 8. Password = Your Hotmail password ( Already filled in in previous steps) 9. Exchange Server = m.hotmail.com 10. Tick ‘Use Secure Connection (SSL) 11. Next Hvilken versjon av Android kjører du? Ser det er problemer med versjon 2.1 Lenke til kommentar
neoneo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Vet ikke om det er stor forskjell mellom S og S2, men på S2 så er det bare å gå inn på innstillinger -> Kontoer og synkronisering -> Legg til konto og så velge Windows Live Hotmail under Social Hub-kontoer. Ingen spørsmål om Exchange... Det er dessverre forskjell på de to telefonene på akkurat det området... Jeg satte opp windows mailen til min mann på hans nye S2 på null komma niks, på S'en er det mer komplisert, så klart Du gjorde dette, sant? 1. Applications 2. E-mail ( the standard SGS Email) 3. Add new account 4. Fill in Email Address + Password of your Hotmail account 5. Press Manual Setup 6. Chose Exchange Account 7. Domain/Username = ‘Youremail’@hotmail.com 8. Password = Your Hotmail password ( Already filled in in previous steps) 9. Exchange Server = m.hotmail.com 10. Tick ‘Use Secure Connection (SSL) 11. Next Hvilken versjon av Android kjører du? Ser det er problemer med versjon 2.1 YESSSSS! Nå fikk jeg det til takket være din "oppskrift", tusen takk 1 Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vet ikke om det er stor forskjell mellom S og S2, men på S2 så er det bare å gå inn på innstillinger -> Kontoer og synkronisering -> Legg til konto og så velge Windows Live Hotmail under Social Hub-kontoer. Ingen spørsmål om Exchange... Det er dessverre forskjell på de to telefonene på akkurat det området... Jeg satte opp windows mailen til min mann på hans nye S2 på null komma niks, på S'en er det mer komplisert, så klart Du gjorde dette, sant? 1. Applications 2. E-mail ( the standard SGS Email) 3. Add new account 4. Fill in Email Address + Password of your Hotmail account 5. Press Manual Setup 6. Chose Exchange Account 7. Domain/Username = ‘Youremail’@hotmail.com 8. Password = Your Hotmail password ( Already filled in in previous steps) 9. Exchange Server = m.hotmail.com 10. Tick ‘Use Secure Connection (SSL) 11. Next Hvilken versjon av Android kjører du? Ser det er problemer med versjon 2.1 YESSSSS! Nå fikk jeg det til takket være din "oppskrift", tusen takk Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå