Arild Thømt Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Albyskjæret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Trods et noget rodet motiv fremstår, der nogle gode linjer indover billedet til en god komposition. Det mørke felt nederst i højre hjørne tiltrækker sig unødig opmærksomhed og falder noget uden for de øvrige elementer i billedet. Farvelægningen er trukket til grænsen, men ok for mig. Seværdigt billede. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 God kveldsstemning ,men ville kuttet litt nederst. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vakkert, høyre del av bildet harmonerer ikke så bra .. der ville jeg kuttet..... liker fargen! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 har jo sett utallige lignenede bilder så det skal jo mye til for å få den store opplevelsen av slike bilder. jeg synes ikke du har lykkes helt her med fargene men kompen er jo grei Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ville kuttet litt på høyresiden - skyggen fra skjæret i vannet minner for meg som skyggen fra noe ute av fokus mellom kameraet og motivet, og blir derfor forstyrrende. For meg, i alle fall. Liker at du har brukt såpass vid vinkel, så du får et sug fra steinene nederst og opp mot horisonten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fargene trakk min oppmerksomhet først og fremst! Mulig en litt annen komp kunne vært noe, f.eks. så ble det nok vel mørkt enkelte steder dette....! Men jeg likte bildet! 4'er uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg