seriksen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Sjekk denne: http://www.dpreview.com/news/1110/11101210sigmasd1wood.asp Endret 12. oktober 2011 av seriksen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Den må jeg ha! Matcher dashbordet i Bentleyen min.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Akam-nyhetsoppdatering samt diskusjonstråd om dette misfosteret eksisterer allerede: lenke. Det Akam ikke nevnte, var navnet på tresorten. Den kalles visst Amboyna Burl og blir tydeligvis blir brukt på alt fra våpen til fiskestenger, og det meste imellom: Google Images. Jeg kjenner ikke til de akustiske egenskapene, men så et bilde av en el-bass som bruker det i kroppen, så jeg antar det gir OK lyd i noen instrumenter. Det ser jo rålekkert ut når det er behandlet for å bringe frem de intrikate mønstrene i treet. Edit: se bildene av den fantastiske Ritter-bassen i denne tråden. Samme tresort. Endret 15. oktober 2011 av Sugarbeats Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Akam-nyhetsoppdatering samt diskusjonstråd om dette misfosteret eksisterer allerede: lenke. Denne tråden er to dager eldre enn artikkelen du lenker til. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Akam-nyhetsoppdatering samt diskusjonstråd om dette misfosteret eksisterer allerede: lenke. Denne tråden er to dager eldre enn artikkelen du lenker til. Ops, i så fall beklager jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå