Talker Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Med eller uten Fireblade? i dette tilfellet: Radeon 9600pro... Hvor mye bedre er det? Er det bare høyere klokkefrekvenser? Så du kan overklokke et vanelig 9600pro til fireblade? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Forskjellen er at minnet er klokket 30Mhz høyere på Fireblade Ed. Det er det eneste jeg vet om ihvertfall. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 så det annbefales ikke? Kan jo klokke det lille sjøl.. kan du ikke? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lagde en tråd her der jeg prøvde å forklare/ få forklart forskjellen: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...light=fireblade Ta en titt, forresten er Fireblade i noen tilfeller billigere enn vanlig også, så hvorfor ikke gåd for fireblade? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har selv et Fireblade kort. Kjører kortet 500 på core og minne på 330(660 effektiv) Kan klokkes høyere! Kjører alle spill prikkfritt med AA på 4 og AF på 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå