toazty Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 flere steder på nettet så får jeg opp flere ord som er linka til ipad konkuranser, t.o.m. her på forumet, inlegg som jeg selv har skrevet.. ka skjer? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tråden flyttet til en mer passende kategori. Til trådstarter, kan du gi noen eksempler, linke til innlegg? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) nå er det borte fra det innlegget jeg skrev om i forrige post men har merka at det er enkelte plasser når jeg surfer, det endrer seg liksom, i en settning så er ordet merket med grønn skrift og 2 streker under det. og jeg skulle laste ned drivere nå til en mediaplayer, og den linken som skulle trykke på for å laste den ned den var merket slik , og kom direkte til ipad konkuransen, så jeg får ikke lastet den ned. når jeg beveger musa på det ordet kommer det opp et mini vindu som forteller meg at det er en ipad konkuranse, og linken fører meg videre til konkuransen. http://electronicsprizesgiveaway.com/li/norway/ Endret 15. oktober 2011 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå