medisinOmsider Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg har så langt mistet en stykk 50gb(74,50,- per stykk) plate og en stykk 25gb(50,- per stykk) plate. Den siste gikk bra, men med en feilmelding. Den platen ser ut til å fungere, det gjorde ikke de andre. Det er bare snakk om å brenne data blue-rays som backup. Har noen forslag til mer stabil programvare? Jeg testet imgburn, den trashet en plate den og. Takk. Brenneren blir returnert som DOA. Endret 12. oktober 2011 av medisinOmsider Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg har så langt mistet en stykk 50gb(74,50,- per stykk) plate og en stykk 25gb(50,- per stykk) plate. Den siste gikk bra, men med en feilmelding. Den platen ser ut til å fungere, det gjorde ikke de andre. Det er bare snakk om å brenne data blue-rays som backup. Har noen forslag til mer stabil programvare? Jeg testet imgburn, den trashet en plate den og. Takk. Brenneren blir returnert som DOA. Jeg hadde tilsvarende resultat med nero inntill jeg flyttet folderen for brenning til c partisjonen etter det har brenning gått greit. På en annen laptopp brenner jeg med ashampoo softvare. Det har gått greit og uten problem så langt. Endret 12. oktober 2011 av reor Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg testet å brenne DVD og, det gikk heller ikke. Den leser helt fint, bare ikke noe den har brent selv. Den går i retur i dag! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 BurnAware: http://www.burnaware.com/burnaware_free.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå