Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastaturet har gått fullstendig bananas

Anbefalte innlegg

Opplever nå plutselig at tastaturet på laptopen (Acer Aspire) lever helt i sin egen verden. Stort sett det eneste som fungerer normalt er bokstav- og nummer-tastene, samt shift, space og noen få til. Stort sett de som er viktige for å kunne skrive... De andre tastene har enten byttet plass, eller de gjør to ting på en gang, eller andre helt random ting...

Eksempler på hva som har skjedd:

Backslash og pil venstre har byttet plass.

Enter (ikke den lille) Har blitt til en stor forundringspakke, man vet aldri hva man får når man trykker på den.

Pil opp har blitt til både page up og caps lock på en gang.

Rimelig irriterende mao. :p

Umulig for meg å si hva som trigget det, jeg har ikke gjort noe uvanlig, og det bare skjedde "helt av seg selv." Jeg har forsøkt systemgjenoppretting, det fungerte ikke. Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe :) Det er fordi den aktiverer FN-knappene så du slipper å holde FN inne for å bruke de.

Edit: Du aktiverer de små tegnene på tastaturet. Er det et lite 4 tall på backspacen din?

(sorry at det ble litt off topic)

Endret av Metaldude
Lenke til kommentar

Neï, det er ikke et lite 4-tall der. Det var derfor jeg ble litt overrasket. Jeg regner med at det sikkert er noe hardware-greier som er problemet, og at tastaturet begynner å gå til helvete? For det kan da ikke være noen instillinger som skal få det til å oppføre seg slik... Det lever jo helt sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...