tom waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor jeg bryr meg? Fordi samfunnskategorien var mitt hjertebarn i 6 år som mod og admin, og en av mine største ønsker var at sex og samlivskategoriene skulle utvikle seg til steder der mennesker som trengte det kunne regne med å få seriøse svar. Kanskje et vel optimistisk håp på et forum befolket av 16-17 årige ukyssa nerder, men likefullt mitt håp. Jeg registrerer at andre ikke deler mitt håp, og velger å trolle ihjel tråden med dumme spørsmål. Det synes jeg igrunnen er trist. Det understreker bare et gammelt jungelord: Et forum får de trådene det fortjener. Dumme poster er smittsomme, og en del av dere synes visst det er greit. Geir 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er nok en del som har delt ditt håp tidligere, Geir, men som har gitt opp. Mellom 16-åringe "sjekkeguruer", en sjekketråd hvor man oppfordrer til å splitte kjærestepar bare for utfordingens skyld og bitre medlemmer som mener bestemt at kjærlighet bare er et luftslott, så blir det vanskelig å oppnå det du håper på. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Kanskje like greit at jeg trakk meg som admin da. Er trollene og ekstremistene (ingen sammenheng med TS) nødt til å vinne på internett, slik at vi andre like godt kan gi opp og synke til deres nivå? Jeg innser at for mange - spesielt unge gutter - er forumet bare tidsfordriv, på linje med å se på repriser av "Two and a half men" mens man venter på Battlefield 3 eller Skyrim. Og at noen føler seg så intellektuelt overlegne at de synes at TS her og i andre tråder får som fortjent når de flames eller trolles. Men forumet er ikke bare disse. Det er alle de som har seriøse spørsmål som drukner i tøv, og alle de som ikke tør å poste fordi de ser hva slags svar andre får. Er dette nettdemokratiets pris? Å fungere som en slags debattens svar på ubeskyttet sex der de som ikke vil bli smittet får holde seg vekk, fordi resten av oss har gitt opp? Edit: Denne tråden illustrerer problemet. TS poster og ber om kontakt på PM for å spørre noen spørsmål, fordi som han sier senere når en foreslår at han spør i tråden istedet: "gidder ikke spam, OT og useriøse svar." Geir Endret 14. oktober 2011 av tom waits for alice 7 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei - Min definisjon av deg er KJ, hvordan definerer du deg selv? - Hvilken PU-relatert litteratur anbefaler du? - Hvor sjekker man når man er 16? - Hvordan snur man LMR? - Hva er beste måten å stoppe en CB? - Hvilke kjente PUA'er har du winga? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei - Min definisjon av deg er KJ, hvordan definerer du deg selv? - Hvilken PU-relatert litteratur anbefaler du? - Hvor sjekker man når man er 16? - Hvordan snur man LMR? - Hva er beste måten å stoppe en CB? - Hvilke kjente PUA'er har du winga? Han har winga big tits at school Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tråden sklir bare ut i offtopic og spam. I tillegg nekter trådstarter å svare på sin kompetanse eller noen spørsmål om temaet. Tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg