kivriel Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei, har en HTC incredible S som ikke alltid er helt enig med meg, når jeg noen ganger skal trykke på noe vil den ikke f.eks ikke i noen ganger i meldinger. Det er ikke alltid men ofte og er helt forskjellig hva den ikke vil trykke på. så lurer på er det virus og hvordan får jeg det vekk eller er det ødelagt skjerm og jeg trenger ny ? hvor kan jeg fikse dette også ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tenkte jeg skulle prøve å hjelpe deg, har Htc Incredible S selv. Men da jeg begynte å lese det du hadde skrevet skjønte jeg ingenting av hva du mente. Hva betyr egentlig dette? : når jeg noen ganger skal trykke på noe vil den ikke f.eks ikke i noen ganger i meldinger. Det er ikke alltid men ofte og er helt forskjellig hva den ikke vil trykke på. Du må nok forklare litt bedre hvis du vil ha hjelp :-) Lenke til kommentar
kivriel Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 er ikke alle plasser på skjermen den vill trykke som på bokstaven "i" på melding vill den ikke trykke på , da trykker den bare på den nermeste rundt vis du skjønner Takk for du vill hjelpe Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Virus er tvilsomt. Telefonen henger seg litt opp i blant og/eller touchscreen-en slutter og responder i blant virker det som..? Kan altids prøve og oppdatere software om det ikke har blitt gjort på en stund, eller ta en hardreset. Husk at brukerdata går tapt ved en hardreset Edit: Om det er enkelte punkter på skjermen som ikke virker, så er det mulig skjermen må byttes. Endret 12. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ok, nå skjønner jeg hva du mener, altså at et område på skjermen din er "dødt" liksom. Hadde det vært min tlf ville jeg først restartet tlf og pusset skikkelig av skjermen. Om det fortsatt ikke virker ville jeg sett om samme problemet er i alle apper og i selve android. Hvis så er tilfelle bør du nok levere den inn til rep. Incredible S er jo ganske ny så du har sikkert garanti enda Lenke til kommentar
kivriel Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 emm jeg bytta den idag med en venn av meg , bytta min iphone 4 mot den. så hvor kan jeg sende den inn og hvor mye vill dette koste ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå