OAB1966 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vil faktisk dra det enda lengre og få innført en metode som garantert kommer til å fungere. Alle røykerne skal under tvang få montert et halsband med sprengladning i som vil eksplodere når man skal ta seg en røyk, pluss at det vil eksplodere når man forsøker å ta av halsbåndet. Dessuten skal røykerne få implantert en sensor i luftrøret som aktiverer sprengladningen når den registrerer en viss konsentrasjon sigarettrøyk. Det vil bare bli den sigaretten...PANG!!! Hmm, dette halsbåndet med sprengladning hadde vært noe for å få bukt med fedmen og rusproblemene i vårt samfunn i tillegg til røykingen. Hadde ikke vært så dumt. Darwin Awards kommer til å være førstesidestoff i avisene. "Tjukke-Tove sprengte vekk hodet da hun falt for fristelsen og tok seg en burger" "Alkis-Edgar ble hodeløs da han tok seg en slurk med Koskenkorva" Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Alle drittunger skal under tvang få montert et halsband med sprengladning i som vil eksplodere når man skal prøve å være best, pluss at det vil eksplodere når man forsøker å ta av halsbåndet. Dessuten skal drittungene få implantert en sensor i hjernen som aktiverer sprengladningen når den registrerer en viss konsentrasjon for mye selvtillit. 1 Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Alle drittunger skal under tvang få montert et halsband med sprengladning i som vil eksplodere når man skal prøve å være best, pluss at det vil eksplodere når man forsøker å ta av halsbåndet. Dessuten skal drittungene få implantert en sensor i hjernen som aktiverer sprengladningen når den registrerer en viss konsentrasjon for mye selvtillit. Der kommer mitt siste punkt fram: "Røykerne går fullstendig av skaftet og skal på liv og død unnskylde og forsvare sitt svineri de bedriver hver gang de blir konfrontert" Hehe, det skjer hver eneste gang røykerne blir konfrontert og slår aldri feil !! Endret 15. oktober 2011 av OAB1966 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Alle drittunger skal under tvang få montert et halsband med sprengladning i som vil eksplodere når man skal prøve å være best, pluss at det vil eksplodere når man forsøker å ta av halsbåndet. Dessuten skal drittungene få implantert en sensor i hjernen som aktiverer sprengladningen når den registrerer en viss konsentrasjon for mye selvtillit. Der kommer mitt siste punkt fram: "Røykerne går fullstendig av skaftet og skal på liv og død unnskylde og forsvare sitt svineri de bedriver hver gang de blir konfrontert" Hehe, det skjer hver eneste gang røykerne blir konfrontert og slår aldri feil !! Du har tydeligvis ikke lest mine forrige innlegg. JEG RØYKER IKKE! 2 Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Røyker ikke selv, og plages heller ikke noe særlig av at andre gjør det, men en ting er sikkert, og det er at røykere på jobben er noen jævla tidssnyltere. Røykere nekter å innse dette selv, og bruker alle mulige idiotiske argumenter for å rettferdiggjøre det, men fakta er at mange gjør akkurat som trådstarter sier, 10min røyking (og gjerne en kaffekopp), 1t jobbing, 10min røyking, 1t jobbing osv.osv. Røyking i betalt arbeidstid skulle vært forbudt da det er helt usannsynlig mye tid som går med til dette. Endret 15. oktober 2011 av bas Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så lenge du ikke er arbeidsgiver er det vel ikke ditt problem? 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) OAB1966, du skriver her at røyking er en uvane. Alle har en uvane og det har til og med du også og kanskje flere, tenk om noen ville kreve avgifter og slikt får den uvanen du gjør. Da hadde du også blitt forbannet og irritert deg over dette. Så konklusjonen her er at du ikke vet hva du prater om og foreslår at du merker denne tråden som løst og avslutter dette. Endret 16. oktober 2011 av Vivarin 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ok, når du engang får kreft så skal ikkje vi betale for den, siden du muligens kan ha bosatt deg i nærheten av noe kreftframkallende, når du kjører bil så skal vi ikkje gi deg erstatning viss du kræsjer. Du er en idiot. Og når du sniffer utarmert uran eller asbest, så skal du få betalt for fjerning av kreften og behandling uten at noen stiller spørsmål på hvorfor i svarteste helvete du kaster vekk livet ditt med overlegg. Røyking kan best sammenlignes med fallskjermhopping med importerte fallskjermer fra ukjente fabrikater som man ikke sjekker før bruk. Fallskjermhopping er betraktelig mye tryggere. Det kan sammenlignes med fjellklatring uten sikring, da det finnes et tryggere alternativ for å oppnå samme avhengighet og stimulering av den den omprogramerte hjernen sin (nikotin omprogramerer hjernen for å skape avhengigheten); Snus. Endret 16. oktober 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Røyker ikke selv, og plages heller ikke noe særlig av at andre gjør det, men en ting er sikkert, og det er at røykere på jobben er noen jævla tidssnyltere. Røykere nekter å innse dette selv, og bruker alle mulige idiotiske argumenter for å rettferdiggjøre det, men fakta er at mange gjør akkurat som trådstarter sier, 10min røyking (og gjerne en kaffekopp), 1t jobbing, 10min røyking, 1t jobbing osv.osv. Røyking i betalt arbeidstid skulle vært forbudt da det er helt usannsynlig mye tid som går med til dette. Delvis enig og jeg har røkt selv i jobben, men det er altså ikke røykens skyld at de gjør slik, det er deres dårlige personlighet. Jeg tar bare pauser og i den lengden jeg har krav på og ikke mer. Jeg er ikke enig i at det skal være forbudt, men at folk sniker seg til pauser og lurer seg unna jobben bør man slå hard ned på(det er ikke bare røkere som sniker seg unna). Om det er røyk eller andre ting er likegyldig og derfor er forbud mot én ting bortkastet syns jeg. Gjør de ikke jobben sin, så gi de skriftlig advarsel og spark de hvis de ikke retter seg etter advarslene. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Røyker ikke selv, og plages heller ikke noe særlig av at andre gjør det, men en ting er sikkert, og det er at røykere på jobben er noen jævla tidssnyltere. Røykere nekter å innse dette selv, og bruker alle mulige idiotiske argumenter for å rettferdiggjøre det, men fakta er at mange gjør akkurat som trådstarter sier, 10min røyking (og gjerne en kaffekopp), 1t jobbing, 10min røyking, 1t jobbing osv.osv. Røyking i betalt arbeidstid skulle vært forbudt da det er helt usannsynlig mye tid som går med til dette. Nå har man som jeg forstått krav på 5-10 min pause i timen... 1 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Man har vel strengt tatt kun krav på 30 minutt lunsj om man jobber 5,5 timer eller mer i løpet av en arbeidsdag. Overtid går selvsagt utover regelen. Står fint lite i loven om røykepauser. Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Så lenge du ikke er arbeidsgiver er det vel ikke ditt problem? Nei, ikke mitt problem i det hele tatt, synes bare det vitner om dårlig moral, og er utrolig dårlig gjort ovenfor arbeidsgiver å utnytte deres tilitt. Hvorfor skal røykere og kaffedrikkere ha "rett" til mer pauser enn de som hverken røyker eller drikker kaffe? Endret 16. oktober 2011 av bas Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De har ikke rett på flere pauser. Men når røykere tar seg 5min pr. time syns jeg også du kan ta deg noen små lufteturer i løpet av dagen. IMO bør de som røyker greie og holde seg til faste pauser og de som må drikke kaffe kan gjøre dette under arbeidet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå