Gå til innhold

Hardere tiltak mot røyking !

OAB1966

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke på dette våset du kommer med !! Ikke kom her og fortell meg eventyr. Ja, jeg kan virke veldig krass mot dere røykere, deg inkludert, jeg er iallefall dønn ærlig mot dere og sier det rakt ut akkurat sånn som det er. Såpass må dere tåle !!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041469

Artikkel fra 2010. Avgiften da blei satt opp til 44,5 kroner per 20-pakning og den har ihvertfall ikke gått ned siden da. Altså mer enn det jeg regnet på i kommentaren over.

Artikkel som omhandler det faktum at staten taper penger på at røykerne slutter å røyke:

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/staten-taper-paa-at-nordmenn-stumper-roeyken-3473913.html

Er ikke eventyr jeg forteller deg. Det er sannheten. Du tåler bare tydelig vis ikke å høre den.

Det er som jeg sier og vil gjenta: Dere røykere kommer med en masse unnskyldninger og forsvarstaler når det gjelder dette svineriet dere røykere bedriver. Det er så typisk så typisk at det blir helt patetisk og latterlig. Siden dere røyker og blir konfrontert, går dere jo fullstendig av skaftet, så er det desto en god grunn til at jeg vil få innført et betydelig skjerpet tiltak mot dette svineriet. Jo mere dere røykere syter og bråker, desto hardere motstand kommer dere til å møte.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke på dette våset du kommer med !! Ikke kom her og fortell meg eventyr. Ja, jeg kan virke veldig krass mot dere røykere, deg inkludert, jeg er iallefall dønn ærlig mot dere og sier det rakt ut akkurat sånn som det er. Såpass må dere tåle !!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041469

Artikkel fra 2010. Avgiften da blei satt opp til 44,5 kroner per 20-pakning og den har ihvertfall ikke gått ned siden da. Altså mer enn det jeg regnet på i kommentaren over.

Artikkel som omhandler det faktum at staten taper penger på at røykerne slutter å røyke:

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/staten-taper-paa-at-nordmenn-stumper-roeyken-3473913.html

Er ikke eventyr jeg forteller deg. Det er sannheten. Du tåler bare tydelig vis ikke å høre den.

Det er som jeg sier og vil gjenta: Dere røykere kommer med en masse unnskyldninger og forsvarstaler når det gjelder dette svineriet dere røykere bedriver. Det er så typisk så typisk at det blir helt patetisk og latterlig. Siden dere røyker og blir konfrontert, går dere jo fullstendig av skaftet, så er det desto en god grunn til at jeg vil få innført et betydelig skjerpet tiltak mot dette svineriet. Jo mere dere røykere syter og bråker, desto hardere motstand kommer dere til å møte.

Før jeg starter: NEI! JEG RØYKER IKKE!!!

Du kommer bare med en masse piss. Er det noen som har gått mer en bare et skaft, så er det deg! Røykere syter ikke. Det er du som syter og bråker. Er ikke no gøy selvom det er troll.... Jævla tåplig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

ET SAMMENDRAG:

Røykerne er noen store egoister som skal godte seg på sine egne premisser og gir fullstendig blaffen i de rundt seg og utsetter uskyldige for passiv røyking.

Røykerne er mindre produktive på jobben og skulle blitt straffet hardt for det der.

Røykerne "tar seg retten" til å røyke flere ganger i arbeidstiden og suger ut en masse timer på røyking. Først ti minutters røyk, så en halvtimes jobbing, så på'n igjen med nye ti minutter. Slik holder de på hele arbeidsdagen. Kraftig trekk i lønnen er tingen.

Røykerne gidder ikke å plukke opp alle disse sure sneipene de slenger vilt rundt seg som dessverre andre må rydde opp i.

Røykerne stinker, både med og uten røyk. De stinker uansett.

Røykerne sovner gjerne av i senga med røyken i hånda og utsetter uskyldige menneskeliv for branner som røykerne forårsaker.

Røykerne behandles for sine helseplager relatert til røykingen som vi ikke-røykende skattebetalere dessverre må punge ut for.

Røykerne går fullstendig av skaftet og skal på liv og død unnskylde og forsvare sitt svineri de bedriver hver gang de blir konfrontert. Ja, det er rett og slett patetisk og latterlig.

Nei, det enkleste og beste løsningen hadde vært det berømmelige halsbåndet med innlagt sprengladning og en sensor i luftrøret som registrerer en viss mengde sigarettrøyk som igjen vil utløse sprengladningen. En røyk, så PANG !!

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar

Når det gjelder diskusjonen om røyking, så skal dere røykere komme med en masse unnskyldninger og forsvarstaler når det gjelder dette svineriet dere bedriver. Det er så typisk så typisk at det rett og slett er patetisk og latterlig. PS: Ikke sovne av med røyken i senga, det er farlig det !! Begynner det å brenne, så kan det gå ut over de uskyldige i huset, tenk over dette før dere tar kvelden!!

Jeg er ikke røyker, men forsvarer gjerne retten til å røyke. Hadde jeg hadd lyst på en røyk så skal jeg ha lov til det. Det helst uten alle dagens avgifter.

edit: Det er du som er latterlig OAB1966. :cool:

Endret av Skrujernet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder diskusjonen om røyking, så skal dere røykere komme med en masse unnskyldninger og forsvarstaler når det gjelder dette svineriet dere bedriver. Det er så typisk så typisk at det rett og slett er patetisk og latterlig. PS: Ikke sovne av med røyken i senga, det er farlig det !! Begynner det å brenne, så kan det gå ut over de uskyldige i huset, tenk over dette før dere tar kvelden!!

Jeg er ikke røyker, men forsvarer gjerne retten til å røyke. Hadde jeg hadd lyst på en røyk så skal jeg ha lov til det. Det helst uten alle dagens avgifter.

HEHE :)

Jeg regner med at kvinnfolket ditt røyker eller noen av dine nære og kjære venner og familiemedlemmer gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at kvinnfolket ditt røyker eller noen av dine nære og kjære venner og familiemedlemmer gjør det.

Der tar du feil. Mor mi er en eks-røyker om det er av interesse. Og jeg liker selv å ta meg en røyk på fest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der tar du feil. Mor mi er en eks-røyker om det er av interesse. Og jeg liker selv å ta meg en røyk på fest.

Så slutt og røyk da !!

Lenke til kommentar

ALLE røykere jeg kjenner har aldri røykt ved senga. Og tror ikke man er så fan av røyk når to besteforeldre har kunnet dø pga røyking. Men du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Ingen gidder å høre på sånne som deg uansett. "Jeg er best, og jeg skal ha det som jeg vil!"

En del branner i Norge skyldes røyking på senga og andre uforsiktige omganger med røyk, som f.eks hive sneipen nedi søppelbøtta. Slå opp i Google og søk på "branner og røyking". Der får du mange treff. Til og med menneskeliv i Norge har gått tapt pga denne dumme uvanen. Dessuten koster alle brannene pga røyking forsikringsselskapene flerfoldige milliontalls kroner.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar

Røykerne skal på liv og død unnskylde og forsvare sitt svineri de bedriver når de blir konfrontert, så det rett og slett er patetisk og latterlig.

Ja, noen tar steget lengre som å ty til vold når de blir konfrontrert om røykingen, noe jeg var vitne til. I brakkeleiren satt jeg og noen kolleger inne i tv-stua der det var tydelig merket røykeforbud. Noen fra et annet firma tente seg en røyk og ble konfrontrert av en av mine kolleger på en høflig og saklig måte. Det endte med at kollegaen min fikk seg en på trynet.

Lenke til kommentar

ALLE røykere jeg kjenner har aldri røykt ved senga. Og tror ikke man er så fan av røyk når to besteforeldre har kunnet dø pga røyking. Men du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Ingen gidder å høre på sånne som deg uansett. "Jeg er best, og jeg skal ha det som jeg vil!"

En del branner i Norge skyldes røyking på senga og andre uforsiktige omganger med røyk, som f.eks hive sneipen nedi søppelbøtta. Slå opp i Google og søk på "branner og røyking". Der får du mange treff. Til og med menneskeliv i Norge har gått tapt pga denne dumme uvanen. Dessuten koster alle brannene pga røyking forsikringsselskapene flerfoldige milliontalls kroner.

Hvor mange branner tror du har blitt startet fordi noen glemte å slukke talglyset? Hvor mange branner tror du har startet fordi noen glemte å sku av ovnen etter grandiosaen var ferdig?

Så røyken er grunnen til at den karen som slo kameraten din var veldig voldelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

ET SAMMENDRAG:

Røykerne er noen store egoister som skal godte seg på sine egne premisser og gir fullstendig blaffen i de rundt seg og utsetter uskyldige for passiv røyking.

Da jeg var liten, røykte begge mine foreldre og tok ikke hensyn til oss barn, selv om vi satt i bilen i flere timer og holdt på og kveles i røykhelvetet. Det som provoserer meg aller mest er høygravide småbarnsmødre som røyker og utsetter sine små barn og fosteret i magen av denne giften. Da retter jeg et iskaldt blikk og sier ifra.

Røykerne er mindre produktive på jobben og skulle blitt straffet hardt for det der.

Røykerne "tar seg retten" til å røyke flere ganger i arbeidstiden og suger ut en masse timer på røyking. Først ti minutters røyk, så en halvtimes jobbing, så på'n igjen med nye ti minutter. Slik holder de på hele arbeidsdagen. Kraftig trekk i lønnen er tingen.

Opplever det hver dag på jobben. Mens røykerne er ute og røyker, må vi ikke-røykere jobbe hardere for å holde tritt med produksjonstempoet som er satt opp

Røykerne gidder ikke å plukke opp alle disse sure sneipene de slenger vilt rundt seg som dessverre andre må rydde opp i.

Ser det hver dag. Rett utenfor inngangen på arbeidplassen og utefor inngangen i blokka der jeg bor, ligger sneipene strødd. Jeg tenker: Disse svina må lære å plukke opp skiten sjøl, ikke faen at jeg skal gjøre det !!

Røykerne stinker, både med og uten røyk. De stinker uansett.

Ja, jeg merker det på flere meters avstand når røykerne kommer inn etter røykepausa.

Røykerne sovner gjerne av i senga med røyken i hånda og utsetter uskyldige menneskeliv for branner som røykerne forårsaker.

Slå opp på Google og søk på "branner og røyking". Der får dere mange treff. Til og med menneskeliv har gått tapt pga denne dumme uvanen. Dessuten koster det forsikringsselskapene enorme summer.

Røykerne behandles for sine helseplager relatert til røykingen som vi ikke-røykende skattebetalere dessverre må punge ut for.

Det er dessverre sant, det er vi ikke-røykende som får svi for det der.

Røykerne går fullstendig av skaftet og skal på liv og død unnskylde og forsvare sitt svineri de bedriver når de blir konfrontert. Ja, det er rett og slett patetisk og latterlig.

Ja, det er så typisk så typisk og slår aldri feil. Noen tyr til vold til og med

Nei, det enkleste og beste løsningen hadde vært det berømmelige halsbåndet med innlagt sprengladning og en sensor i luftrøret som registrerer en viss mengde sigarettrøyk som igjen vil utløse sprengladningen. En røyk, så PANG !!

Jeg står fast på det forslaget og går for det.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...